Kære Aminoer. Jeg er en ung mand på 25. Jeg er bosat på Bornholm sammen med min kone, men har mulighed for forholdsvis hurtigt at komme til København. Jeg er helt indforstået med vigtigheden i at have en gymnasial uddannelse og har da som udgangspunkt også tænkt mig at gøre det færdigt. (Jeg afslutter andet år til sommer). Jeg har længe haft en lyst til at starte egen Webshop. Jeg har leget med tanken om rigtig mange forskellige produkter jeg kunne tænke mig at sælge men har ikke kunne lande på et bestemt produkt. Jeg har læst omkring 100-200 forskellige indlæg her på Amino i håb om at få inspiration. På det seneste har jeg dog været inaktiv herinde. Det er utroligt umotiverende for mig at gå i skole og jeg føler ikke at jeg yder noget fornuftigt. Jeg er omgivet af folk hvis største interesse, er hvad der sker i det næste afsnit af Paradise Hotel. Det jeg har brug for: Det jeg kan tilbyde: Tak for din tid. |
Hej Casper
Stærkt gået, at bede om hjælp er første skridt på vejen for at skabe din succes.
Kan du ikke beskrive lidt hvilke udfordringer du særligt ønsker hjælp til, fordi et "spark i røven" forstås jo på mange måder og mentor personen skal jo helst kunne give dig det rigtige spark.
Er det en mentor som du kan mødes med nogle gang, som du kan brainstorme med og som kan motivere dig, eller er det en person som fagligt kan hjælpe dig med de trælse ting i opstarten ?
Lad mig og de andre herinde høre lidt mere.