Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige logoer, bannere og andet grafisk arbejde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Da vi startede lavede vi et introduktions tilbud på Amino her hos GetLogo.dk, det gik så godt at vi nu gerne vil give jer et super tilbud igen. Meget kort så levere vi primært logoer, bannere, facebook covers, profilbilleder, men laver også gerne andet grafisk arbejde. Vi leverer hurtigt og laver alle de rettelser man måtte ønske, skulle man ikke være tilfreds giver vi værd en krone tilbage.

Nu til det intrassante for dig, vi vil her i feburar gerne give alle aminoer 10% rabat uansat ordrestørrelse. Du går bare ind på www.getlogo.dk og bestiller, husk at skrive du kommer fra amino i kommentar feltet så trækker vi 10% fra når vi sender dig fakturaen. Skulle du ønske andet end et logo eller banner så skriv blot en mail til pb@getlogod.dk så laver vi et kanon tilbud til dig!

De venligeste hilsner

Philip og GetLogo.dk

Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Headcovers.dk Skrevet kl. 13:32

Vi brugte getlogo til Headcovers.dk og det var super god service! Det kan vi vamt anbefale!

Tjek også www.headcovers.dk ud hvis i skal have nogle super fede caps.

Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 10:14

Hej HeadCovers

Mange tak for de pæne ord, vi er glade for at kunne være behjælpelige. :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:10

Koster et banner 399 kroner eller læser jeg hjemmesiden forkert?

Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 19:00

Hej Bacardil

Ja det er korrekt, dog kan du ikke bestille et banner alene gennem vores hjemmeside. Men hvis du ønsker et banner uden logo så bare send en mail til pb@getlogo.dk så finder vi ud af det. :)

Tilmeldt 26. Mar 11
Skrevet kl. 11:44

Hej, mange af de spørgsmål jeg får går på hvorvidt der er mulighed for at sende flere referencer end dem man ser på hjemmesiden. Det er der, du sender bare en mail til pb@getlogo.dk så sender jeg med glæde en masse referencer retur. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)