Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Nike?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har fundet et par leverandører på mit marked. Her skal jeg sælge bl.a. Nike produkter. Jeg kan ikke hente produkterne fra Nike selv, da min webshop ikke kan leve op til deres krav. 

MEN derimod har jeg haft kontakt med en leverandør, som henter Nike produkterne hjem til sig selv. Han tror dog, at jeg vil få problemer med Nike, hvis jeg begynder at sælge "hans" Nike produkter videre. 
Kan dette virkelig passe, at jeg angiveligt skulle få problemer med Nike, hvis jeg gennem en anden leverandør sælger deres produkter?

Med venlig hilsen

Frederik Høgh Jensen 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12891
Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Frederik Jensen:
Kan dette virkelig passe, at jeg angiveligt skulle få problemer med Nike,

Jeps det kan du næsten være helt sikker på at de vil prøve at true dig med alverdens ulykker -  Men så længe der er tale om ægte vare købt indenfor EU kan de faktisk ikke gøre dig noget.  Men du skal nok forvente at få et brev fra deres advokat ;-)

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:19

Hej Ravn,

Tak for dit svar.

Går ud fra, at jeg selv skal kontakte en advokat på området, for at få helt styr på de formelle ting, inden jeg indgår nogen aftaler?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12891
Skrevet kl. 20:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo da gør endelig det vist du vil bruge en masse penge på noget der ikke er nødvendigt.  Det eneste du skal sikre dig er at varerne er originale og lovligt importeret ind i EU. så kan de ikke gøre dig noget.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:20

Spørgsmålet er vel, hvor længe din leverandør tør levere til dig :-)  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)