Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vinduestegneprogram

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit gamle tegneprogram til vinduer og døre incl kalkulation er ved at være yt og kigger mig lidt omkring efter et nyt.

Er der nogen der har en idé ?

Klaus

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:22

Det kommer jo lidt an på budgettet...

Jeg har tegnet i Inventor, som jeg synes er meget grafisk orienteret og med Ansys koblet på, så kan du også få beregninger indover...

Lige nu tegner jeg i Pro Engineer og beregner i ProE's Mechanica..  Og det er faktisk vinduer jeg sidder og tegner.. eller i hvert fald tilbehør dertil... Det er lidt tungere, (og dyrere), men det fungerer meget godt... det er ikke så grafisk oritenteret (dvs. ikke windowsbaseret med copy/paste), det er lidt mere omstændigt...

Hvis jeg skal lave high end billeder til vores kataloger, så bruger jeg 3D studio Max... helt klart et exceptionelt program til at lave det visuelle....

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Skrevet kl. 09:37

Hej Brian,

det skal egentlig ikke være så avanceret! Typisk kører jeg til kunden for at måle op og indgiver mål og type i computeren. Tegningerne vedhæfter jeg tilbudet. Det skal være et program som er programeret til danske vinduer og døre hvad design og dimensioner angår.

klaus 

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:41
Fra Horsens
Tilmeldt 28. Jan 07
Skrevet kl. 10:13

Saqib:

Hej Klaus,

Prøv at se på vores website. http://www.relyanz.com

Send en mail eller ring, så kan vi sikkert finde ud af det.

Mvh/Saqib

Det lyder umiddelbart interessant men det skal slet ikke være store, forkromede CAD-tegninger.

Klaus

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:30

Hej Klaus, 

Det kan du have ret, men det er nogen gange at foretrække, hvis prisen er attraktiv. I dette tilfælde vil prisen være DKK 150,- excl. moms/time.

Fast tilbud kan også gives efter at have et eksempel på en tegning. Kladdeform er fin.

Mvh/Saqib

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)