Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en slipsebutik for 2.000 kr. inkl. lager og topplacering i Google

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

kigger lige med

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Højeste bud er nu 7.000 kr.

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi giver gerne 8.000kr

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Det er modtaget :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

For at gøre det så fair som muligt, så slutter auktionen den 28/2 kl. 12:00. Hvis der kommer et bud mindre end 10 minutter før, så udsættes auktionen, så der altid er mindst 10 minutter siden sidste bud. Så sikrer jeg, at alle interesserede har mulighed for at reagere.

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim Løvgaard:

Mange har spurgt ind til leverandører. Vi har købt vores slips på gængse kinesiske handelsportaler, f.eks. Ali Express og lignende. Leveringstiden svinger, men ligger typisk mellem 1-3 uger.

Prisen for et slips, når det ligger i Danmark ligger på mellem 7-10 kr.

Hej Joachim, 

Jeg kan simpelthen ikke få det til at hænge sammen med en pris på 7-10 DKK når det ligger i Danmark uden en fast leverandør aftale.

Vælger jeg at gå efter det billigste og billigste på de store wholesale børser rammer jeg omkring 7,- DKK og det er uden shipping og fortoldning ved import til Danmark - går jeg efter det der ligner kvalitetsvarer som I har liggende og tilføjer shipping/fortoldning ligger jeg ca. 2-3x højere end de 7-10 DKK

stadigvæk fornuftigt i forhold til udsalgsprisen! Er der mulighed for at gennemgå regnskabet/shoppen ved et face2face møde eller alternativt SKYPE inden man lægger et bud?
 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim, 

Jeg kan simpelthen ikke få det til at hænge sammen med en pris på 7-10 DKK når det ligger i Danmark uden en fast leverandør aftale.

Vælger jeg at gå efter det billigste og billigste på de store wholesale børser rammer jeg omkring 7,- DKK og det er uden shipping og fortoldning ved import til Danmark - går jeg efter det der ligner kvalitetsvarer som I har liggende og tilføjer shipping/fortoldning ligger jeg ca. 2-3x højere end de 7-10 DKK

stadigvæk fornuftigt i forhold til udsalgsprisen! Er der mulighed for at gennemgå regnskabet/shoppen ved et face2face møde eller alternativt SKYPE inden man lægger et bud?

Ja jeg har også svært ved at se hvordan man skulle kunne få nogle af typerne til 10 kroner. Nogle af dem koster vel nærmere 25 kroner.

Fx http://www.flytie.dk/smalt-laksefarvet-slips-med-lys-strib.html

 

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis det virkelig er 7-10kr pr slips, så har jeg en køber der vil byde

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

Du har fuldstændig ret i at prisen ikke er 7-10 kr. på alle de slips vi har på siden. Det ligger der omkring på de slips, der sælger meget, f.eks. http://www.flytie.dk/smalt-sort-slips.html

Brugte lige et par minutter og fandt en mulighed her: http://www.dhgate.com/product/2-inch-solid-color-adult-ties-mens-neck-necktie/170625945.html#s1-2-1|3926627071

Det vi gjorde, da vi skulle købe hjem, var at bestille så mange som muligt hos den samme leverandør, og så chattede vi selvfølgelig også altid med dem, så lavede vi en pakkepris.

Som du nok har bemærket, så har jeg heller ikke nævnt prisen på andre varer. Det var ganske enkelt, for at give et eksempel på en af "sællerterne" :-)

Angående regnskab, så har det kørt over mit firma, som ikke kun beskæftiger sig med salg af slips. Du er meget velkommen til at tilføje mig på Skype (loevgaard) eller sende en privat besked, så skal jeg nok prøve at hjælpe dig :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Højeste bud er nu 9.500 kr.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)