Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave app til Itunes store og google play

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja også derfor jeg håber det var en der havde et firma så vi kunne lave noget papir på at han ikke måtte bruge det der blev talt om.

Jeg kan godt se det er svært, men man er altid bange for det er en der løber med ens ide jo?

Ja det er et gæt, og det er så lidt der skal sælges for at de penge er i kassen.

Men opsøger et par firmaer, og ser hvad der sker.

Tak for hjælpen :)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Høiberg:
Jeg kan godt se det er svært, men man er altid bange for det er en der løber med ens ide jo?

Det vil da være lidt "tåbelig" at tage din idé, når der er flere penge i at lave en kopi og det jo lang billigere at lave kopien. Derfor skal du jo regne med, at få dage efter du er på markedet med din App, ja så er andre allerede i gang med at analyserer markedet og om der penge at hente ved at lave en kopi.

Prøv selv at se på tallene, 15% af dem som udvikler App, de sider på 80% af markedet og mange af disse lever af at lave kopier, derfor skal du som sådan ikke være bange for at nogen tager din ide på nuværende tidspunkt, men du kan rolig regne med, hvis der er penge i App'en, så er der firmaer som allerede er i gang med analysearbejdet og smider gerne deres penge ud på en kraftig markedsføring, på en sådan måde, at folk faktisk glemmer at du var først på markedet. 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)