Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave app til Itunes store og google play

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg står og skal have noget hjælp til og lave en app først til itunes, og derefter skal app'en også virke til google play.

Jeg vil gerne se hvad i har lavet, og om i kan lave alt det jeg ber om, eller i kun har prøvet en lille smule.

Jeg har et budget der hedder. 40.000kr for app'en til itunes, og der vil blive aftalt en % del til udvikleren også.

Hvis det er umuligt så skal jeg have og vide hvor meget jeg skal regne med det koster og få lavet en app..

Og ved godt jeg ikke har sagt hvad app'en skal kunne, men det får personen og vide lidt om når han/hun melder sig.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 00:07

Hej Jesper

Skal det læses sådan, at du betaler 40.000 kr til din udvikler og hvis prisen er mere end de 40.000 kr, til udvikling, så får han / hun nogle % af salget den indbringer ?

Fra Nyborg
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 00:22

Hej.

Det skal forståes sådan at jeg har 40.000kr til en app

Hvis udvikler hellere vil have en % del af app'en så får personen kun % af salget.

Kan sige så meget at det er hele verden man kunne lave det til. men ville nok starte med at udvikle det til danmark og sælge der.

Hvis det bliver solgt til 10.000 personer. så tjener man 900.000kr om året da det er et abonnement man køber :)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 00:41

Okay så blev det beskrevet lidt bedre.

mit råd til dig vil være, lad være med at tænke så meget på prisen for udviklingen, eller på hvor mange den får slogt her og nu. Tænk markedsføring hel ud til kanterne, da det er der du skal være 2 skridt foran hele tiden og det koster det samme i markedsføring som det koster for udviklingen.

Hvis du skal have en "gratis" udvikler med på dit projekt, så kom ud med din plan omkring markedsføring, da markedsføringen allerede starter førend app'en er udviklet. Du har helt sikker hør noget ligende som .... Nu var det ikke længe førend du kan ... altså app'er delvis færdig men markedsføringen af den er allerede i gang.

Markedet er hel anderledes for en app, end da man bare lavede stand-alone programel, da man jo udviklede enten til en branche og derved kun skulle markedsføre til branchen, eller hvis det var underholdningsprogrammer, ja så var der få steder man "solgte" sit master til, og derefter blev programmet masseproduceret på CD / DVD og lagt ud i salgskanalerne (butikkerne) og man skulle some udviklerer næsten slet ikke tænke på markedsføring af sit produkt. 

Det er helt anderledes med en App, da man som bruger selv skal hente den, hvis man ved den eksisterer, så kan man finde den og hente den. Derfor siger jeg hver App er sin egen lille forretning, men hvis ingen kender til den, så er den bare en "uheldig helt" blandt alle de andre. Så hav focus på markedsføring og tag evt. en fagmand med ind over førend du begynder på udviklingen af din app. 

Fra Nyborg
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 00:50

Markedføringen sker til og starte med via facebook, vi har en side med ca. 28.000 

hjemmesiden er næsten færdig, vi mangler kun det system der skal passe med app'en derfor siden ikke er færdig, ellers er der sat 25.000kr af til markedsføring de første 3 måneder, hvis det tager fat, bliver der lagt ca 60% af kun til markedsføring det første år, derefter burde det give lidt sig selv for kunderne da det burde være almenkendt i DK, året efter skal det køres ud worldwide.

Men jeg bliver nød til og tænke pris, men ville også helst selv have at udvikleren, fik % af salget, men da der er snakke om et kæmpe salg er hans løn nemt tjent ind jo?

Hvad har du i tankerne, kan du udvikle den app? 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:54

Jesper Høiberg:

Men jeg bliver nød til og tænke pris, men ville også helst selv have at udvikleren, fik % af salget, men da der er snakke om et kæmpe salg er hans løn nemt tjent ind jo?

Hvad har du i tankerne, kan du udvikle den app? 

Kæmpe salg? Det er jo ikke til, at sige om den kommer til at sælge eller ej - det er jo blot ønsketænkning. Så synes det er rigtig godt, at du har pengene til at betale for udvikling af en app.

Omkring udvikling, hvordan skulle folk så svare på om de kan lave den eller ej? Du har jo absolut INTET skrevet om, hvad den skal kunne. Så hvorfor ikke gå på Amino Freelancer eller tage fat i virksomheder som gør dette og præsentere din ide?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Nyborg
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 01:03

Hej Kenn

Jeg kan ikke sige hvad den app skal kunne da jeg ikke har lyst til en anden løber med min ide.

Defor jeg håbede at folk ville vise mig hvad de havde lavet, og jeg så kunne finde en iblandt dem?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 01:05

Jesper Høiberg:

Hej Kenn

Jeg kan ikke sige hvad den app skal kunne da jeg ikke har lyst til en anden løber med min ide.

Defor jeg håbede at folk ville vise mig hvad de havde lavet, og jeg så kunne finde en iblandt dem?

Det er meget muligt, men du kan jo ikke forvente at folk kommer rendende når du ikke engang kan give overskrifter for hvad din app kan og du kan på ingen måde forvente, at folk kan give dig en pris. Men som jeg skrev før, så synes jeg du skal kontakte nogen firmaer som laver apps og finde ud af, hvad de tager for det.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Nyborg
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 01:10

Kan uddybe det lidt.

Den app jeg skal bruge skal kunne tage nogle filer fra en iphone og kunne lave dem om så de virker på en android, såsom kontaktpersoner.

Det er en lille del af det den skal kunne, så håber jeg folk henvender sig og jeg kan fortælle hvad den ellers skal kunne, og vi kan drøfte priser efter det?

Men var også mere for og få en ide om man slet intet kan få lavet for 40.000kr eller  

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du bliver nødt til at fortælle hvis du forventer et kvalificeret bud på om folk kan assistere indenfor de kompetencer du søger.

Kan det være en app lavet i  html5+javascrip­t som en hybrid app eller snakker vi en tung app der skal udvikles decideret til IOS, Android.

Hvilke features skal App'en indeholde da det jo også skal matche de kvalifikationer som en mulig samarbejdspartner skal levere....

Som jeg læser dine opslag lige pt. spørger du efter en mekaniker til at lave en bil for dig men du vil ikke præcisere hvilken slags mekaniker der er brug for eller om det er motoren eller endda om det er en MC, Bil eller måske endda scooter mekaniker.

Kig evt. på dem her og se om det kunne være noget: http://chinasof­t.dk/index.html

men igen - når du så finder en der kan lave APP kan du jo fortsat risikere at han siger nej når du har løftet lidt for sløret med hvad der skal udgives og så er du lige vidt i jagten på en app udvikler og har allerede delvist udleveret info omkring hvad den skal kunne.

Der er mange mennesker der har en "god idé" til en app og tror at det er den alene som skal lave pengene men tit så er det markedsføringen og arbejdet uden omapp'en der skaber success. 

Det burde imho være muligt at give nogle detajler uden at du "viser" hele idéen samt din plan for at tjene 900.000 om året (tal brugt som du selv skrev tidligere).

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)