Jeg har en lille kursusvirksomhed, hvor jeg har individuelle klienter, samt laver rygestopkurser til virksomheder og private. . .
Jeg har brug for at kunne styre mine nye og gamle kunder som jeg skal kunne søge i og opdatere når jeg laver opsøgende salg osv. CRM i lille udgave..... indtil nu har jeg importeret mine kundeemner i word, men det er ikke optimalt. . . . .
Jeg skal også kunne styre min tid og mine opgaver og syncronisere kalender og opgaver med min mobil telefon. Og til sidst gøre mit mail system mere enkelt og overskueligt.
Jeg vil gerne betale for en rådgivning fra en der har erfaring på området... Jeg forestiller mig at det er en der er i nogenlunde samme situation som jeg, altså selvstændig, med kunder osv... som bruger mac, eller kender til det. Så det er hjælp til at finde ud af hvilke programmer jeg skal bruge, sætte det op så det virker og sætte mig ind i det . . . .
Det er lige så meget en måde at styre og overskue det hele på som det er software. . . . . . . .
Lasse Brahe. www.lassebrahe.dk. www.rygestopnu.dk. 2620 2200
Jeg har kigget på Basecamp, men det er for uoverskueligt for mig, bare det at det er på engelsk,,,
Jeg kunne godt tænke mig at det var et internt system, så enkelt som muligt, så gør det ikke noget at det ikke er fulautomatisk...
Jeg har max 30 kunder pr uge... og ringer til max 50 - 80 pr uge... jeg har tid nok, så det gør ikke noget at der er arbejde med det, bare det er overskueligt, - Hvordan styrer en Telemarketingsælger sine kunder ???
Hej Lasse !
iCal som følger med Mac kan jo en del, deriblandt synkronisering med tlf osv.
Hvis du så skal have noget mere målrettet til den mere firma mæssige del og det helst skal være dansk kunne du evt. tage et kig på VirkSys som er udviklet af filemakercenter.dk
Programmet er gratis og findes både til Mac og Windows.
Du kan læse mere om det her:
http://www.filemakercenter.dk/Sektioner/virksysvejledning/index.html
Mvh.
Stig Olsson