Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til styring af kunder, tid, opgaver og mail på mac :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Sep 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjææælp..

Jeg har en lille kursusvirksomhed, hvor jeg har individuelle klienter, samt laver rygestopkurser til virksomheder og private. . .

Jeg har brug for at kunne styre mine nye og gamle kunder som jeg skal kunne søge i og opdatere når jeg laver opsøgende salg osv. CRM i lille udgave.....
indtil nu har jeg importeret mine kundeemner i word, men det er ikke optimalt. . . . .

Jeg skal også kunne styre min tid og mine opgaver og syncronisere kalender og opgaver med min mobil telefon.
Og til sidst gøre mit mail system mere enkelt og overskueligt.

Jeg vil gerne betale for en rådgivning fra en der har erfaring på området...
Jeg forestiller mig at det er en der er i nogenlunde samme situation som jeg, altså selvstændig, med kunder osv... som bruger mac, eller kender til det.
Så det er hjælp til at finde ud af hvilke programmer jeg skal bruge, sætte det op så det virker og sætte mig ind i det . . . .

Det er lige så meget en måde at styre og overskue det hele på som det er software. . . . . . . .

Lasse Brahe.
www.lassebrahe.dk.
www.rygestopnu.dk.
2620 2200

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:41

Hvis jeg var dig ville jeg kigge på 37signals.com især deres Basecamp og Highrise kunne måske være noget.

Jeg bruger selv basecamp med stor success! Både for mig og mine kunder!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Sep 06
Skrevet kl. 20:54

Hej der Niklas...

Jeg har kigget på Basecamp, men det er for uoverskueligt for mig, bare det at det er på engelsk,,,

Jeg kunne godt tænke mig at det var et internt system, så enkelt som muligt, så gør det ikke noget at det ikke er fulautomatisk...

Jeg har max 30 kunder pr uge... og ringer til max 50 - 80 pr uge... jeg har tid nok, så det gør ikke noget at der er arbejde med det, bare det er overskueligt, - Hvordan styrer en Telemarketingsælger sine kunder ???

Lasse

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:34

Tror ikke du finder noget der er mere simpelt end highrise. tror heller ikke du finder en løsning til mac som er dansk,måske filemaker? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Sep 06
Skrevet kl. 23:07

Ok, tak...

Jeg kigger nærmere på det...

Lasse 

Tilmeldt 2. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:54
Hej Lasse ! iCal som følger med Mac kan jo en del, deriblandt synkronisering med tlf osv. Hvis du så skal have noget mere målrettet til den mere firma mæssige del og det helst skal være dansk kunne du evt. tage et kig på VirkSys som er udviklet af filemakercenter.dk Programmet er gratis og findes både til Mac og Windows. Du kan læse mere om det her: http://www.filemakercenter.dk/Sektioner/virksysvejledning/index.html Mvh. Stig Olsson
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Fra  MainBrain Skrevet kl. 22:01

Hej Lasse,

Prøv evt. at kigge på FileMaker's produkt Bento. Læs mere her http://www.filemaker.com/dk/products/bento/

Nu ved jeg godt at det er 2 år siden du skrev dit indlæg ellers har vi også andre ideer i ærmet.

MVH

Brian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)