Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider du lave mit logo gratis?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg ville høre om der var nogen her inde der vil designe et logo til mig... gratis ved godt det er meget at forlange men det kunne jo være der sad en der gerne ville så ville bare lige prøve :D

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kommer du så ud og spiller gratis til min fødselsdagsfest? :-)

Men ganske seriøst. Tror du ikke der var chance for at du fik et gratis logo, hvis du havde noget at bytte med? 

Held og lykke med det

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:37

'gratis' er en underlig størrelse og det er ikke noget der for det meste sætter brød på bordet eller udvider ens horisont.

jeg ville istedet prøve at vinkle den med at "bytte service" for måske sidder der en grafiker derude og mangler noget som du sælger eller på anden måde er acceptabelt for at I kan få et "bytte bytte købmand" forhold i gang.

Lidt mere info omkring hvad logoet skal bruges til og eventuelt hvilke tanker du har i forhold til design, farver med mere kunne også være med til at lokke en grafiker til enten at udføre et stykke arbejde pro bono eller lave en bytte bytte købmands handel med dig.

Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:42

Det er fordi jeg ikke er begyndt at spille for firmaet endnu :-) og jeg har ikke rigtigt nogle tanker det skal bare have noget med musik / dj at gøre

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 00:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

For 5 dollars kan du få lavet mange spændende ting på www.fiverr.com. Helt sikkert også et enkelt logo for en musikmand. Det fungerer godt og jeg har fået lavet flere forskellige ting fra Fiverr leverandører.

mvh

Mogens

Fra København N
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  DesignStudio.dk Skrevet kl. 13:44

Jeg gider godt lave det BILLIGT !

Send mig en mail på kontakt@designstudio.dk og lad os snakke om det :)

Mvh.

Katrine, DesignStudio.dk

Tilmeldt 9. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:51
Jeg kunne godt tænke mig at lave et logo gratis.
Email mig på: Huss0179@hotmail.com
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 17:17

Måske du kunne tilbyde et udtalelse , linkbyt , servicebyt eller noget helt helt andet.

Intet i livet er gratis. Hvis en butik giver noget gratis væk, som smagsprøver så er det reklame. Ordet gratis er efterhånden ikke eksisterende, der er altid et eller andet bag ordet gratis.,

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)