Hej |
Kommer du så ud og spiller gratis til min fødselsdagsfest? :-)
Men ganske seriøst. Tror du ikke der var chance for at du fik et gratis logo, hvis du havde noget at bytte med?
Held og lykke med det
Hej |
Kommer du så ud og spiller gratis til min fødselsdagsfest? :-) Men ganske seriøst. Tror du ikke der var chance for at du fik et gratis logo, hvis du havde noget at bytte med? Held og lykke med det
|
'gratis' er en underlig størrelse og det er ikke noget der for det meste sætter brød på bordet eller udvider ens horisont. jeg ville istedet prøve at vinkle den med at "bytte service" for måske sidder der en grafiker derude og mangler noget som du sælger eller på anden måde er acceptabelt for at I kan få et "bytte bytte købmand" forhold i gang. Lidt mere info omkring hvad logoet skal bruges til og eventuelt hvilke tanker du har i forhold til design, farver med mere kunne også være med til at lokke en grafiker til enten at udføre et stykke arbejde pro bono eller lave en bytte bytte købmands handel med dig. |
Det er fordi jeg ikke er begyndt at spille for firmaet endnu :-) og jeg har ikke rigtigt nogle tanker det skal bare have noget med musik / dj at gøre |
Hej For 5 dollars kan du få lavet mange spændende ting på www.fiverr.com. Helt sikkert også et enkelt logo for en musikmand. Det fungerer godt og jeg har fået lavet flere forskellige ting fra Fiverr leverandører. mvh Mogens |
Jeg gider godt lave det BILLIGT ! Send mig en mail på kontakt@designstudio.dk og lad os snakke om det :) Mvh. Katrine, DesignStudio.dk |
Email mig på: Huss0179@hotmail.com |
Måske du kunne tilbyde et udtalelse , linkbyt , servicebyt eller noget helt helt andet. Intet i livet er gratis. Hvis en butik giver noget gratis væk, som smagsprøver så er det reklame. Ordet gratis er efterhånden ikke eksisterende, der er altid et eller andet bag ordet gratis., |
Udlejning af professionelt mobildiskotek