Må man foreslå en anden uddannelse end maleruddannelsen så? |
Få en kopi af en af dine medstuderendes bog?
Må man foreslå en anden uddannelse end maleruddannelsen så? |
Få en kopi af en af dine medstuderendes bog? |
Du har lavet bogen engang, hvis den er så vigtig for dit videre arbejdsliv, kunne du jo på EGET initiativ lave den igen. Ellers skal du være ærlig og indrømme overfor dig selv og andre at du faktisk ikke ønsker at gøre den uddannelse færdig. Som jeg ser det gemmer du dig bag undskyldninger og små udfordringer for ikke at skulle flytte dig ud i noget ukendt. Håber for dig at du finder en løsning på problemerne. |
Meld dig ind i et vikarbureau? Du kan få supplerende dagpenge ca. et halvt år. Så 1. du vil få flere penge end du har på rene dagpenge. 2. firmaet kan se dig an og øge chancen for fastansættelse hvis de er glade for dig. Det er en win-win løsning. Fik selv mit tidligere fuldtidsarbejde på den måde, dog startede det som studiejob, men da jeg stoppede på studiet sagde de dagen efter de gerne ville have mig ud fast:-) |
ja har lavet bogen engang. og nej gemmer mig ikke bag undskyldninger. men du kan ikke bare lave den bog. du kan kun lave den inden på skolen da du for et skema så du kan se hvordan du laver farverne. har meldt mig ind i vikar bereu og er osse nogen gange ude. når der er noget. men vil stadig lede efter fast arbejde. |
|
hvilket skema mener du?? og har klaret alle tingene |