Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have lavet en prototype

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Tollarp Sverige
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej på Amino

Jeg står med en lampe jeg har designer, og nu også en designbeskyttelse.  
Jeg vil derfor have lavet en prototype, i materialerne glas og træ, og ud fra et begrænset buget. Jeg kunne derfor godt tænke mig at indhente forskellige tilbud, på min lampe, efter som den er lidt kompleks. Eller hvis nogle har en genial idee til en trotopype af god kvalitet til små penge, skriv endelig :)

Mange hilsen Jannie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50

Hej Jannie

Jeg designer selv lamper, og læserskærer prototyper for designere og andre. Jeg kan skære i f.eks. træ, acryl og plast. Jeg kan ikke skære i glas, men det kan vi sikkert finde en løsning på. På min hjemmeside kan du se nogle af de ting, jeg har lavet.

Tag meget gerne kontakt, hvis du har lyst til at høre mere om mulighederne med laserskæring af prototyper.

Ellers held og lykke med lampen!

Med venlig hilsen

Jesper Jelling

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 12:07

Jeg gjorde det at jeg ledte nettet tyndt for små firmaer. De har naturligvis ikke ligeså mange kunder som de store firmaer og derfor er de meget interesseret i en god aftale. Jeg kom i kontakt med en der kunne lave min lampe (af træ) til under 200,- da han arbejdede ved siden af og derfor blot var interesseret i at få nogle jobs fremfor en indtægt som skulle betale alle hans udgifter :)

Fra Tollarp Sverige
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:00

Hej Jesper, tak for svar

Jeg her sendt en mail til dig  :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)