Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man lærer at lave tonede ruder?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej da jeg står arbejdsløs lige nu. og kan ikke rigtig finde arbejde eller noget. og har taget forskellige kursus men ikke hjulpet vil jeg hører om der nogen som har forstand eller kender noget til at toned ruder på biler. kræver det uddannelse eller skal man ha kursus på det? og hvad koster det. da jeg gerne vil lærer det

Fra Faxe
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:20

Hejsa,

Jeg har ikke hørt om nogen uddannelse, hvor man bliver uddannet i at montere solfim på bilruder. Om der findes kurser osv., skal jeg ikke kunne sige. Det gør der garanteret Smile

Jeg tror mest af alt det kræver praktisk erfaring og know-how. Eventuelt tag kontakt til diverse lokale firmaer, der gør sig i dette og forhør dig lidt. Måske de kender nogen der kender nogen - eller du kan måske komme ud og kigge på nogle gange? Det ville jo være fint med lidt erfaring fra "the field" Smile

Mvh

Morten Bagge

Følg med i min Prag blog!

Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:14

Man lære at arbejde med film til bla. rudetoning på skiltetekniker uddannelsen...

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:39

Ja. Tag grundforløbet som skiltetekniker på fx. Roskilde Tekniske Skole.

Du kan også bare øve dig.
Det er noget med en vandforstøver og en filt blok (til at glatte med).

Så er det vigtigt at du har forstand på at tage dørbeklædning og diverse udvendige lister af på bilen uden at ødelægge det :-)

Et godt råd fra en pladesmed. Køb det rigtige værktøj. Det betaler sig :-)

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 00:07

Jeg tonede ruder da jeg var i lærer som skiltetekniker. Dog skal det siges at der er mange firmaer som toner ruder, men under halvdelen ved hvad de laver - mange af disse tilbyder desværre kurser. Der er helt sikkert også gode kurser at finde, men der er langt mellem dem og de koster naturligvis noget mere.

Hvis du er klar til at tage en uddannelse på 3,5 år, kunne skilteteknikeruddannelsen jo være en start, men det er meget andet end rudetoning og siger det dig ikke noget, er det lidt spild med så lang en uddannelse for at kunne tone ruder :)

Du kan selvfølgelig godt finde et kursus hvor du bliver dygtig, men rudetoning bliver man ikke god til med det samme - og slet ikke over et weekendkursus. Men når du kan det, er der helt sikkert kunder til dig!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)