Hej Aminoer, Jeg er på udkig efter en partner til opstart af nyt tøjmærke til mænd. Så er du klar på nye udfordringer så læs videre. Der er tale om simple beklædningsgenstande, så kendskab til tøjbranchen er en fordel men ikke et krav. I løbet af første halvår 2014 skal konceptet lanceres og jeg får i den forbindelse brug for en partner. - Du er imellem 25-45 år og gerne bosat i Kbh. Jeg er selv 27 år og bosat i Kbh. Jeg har indgående kendskab til branchen og kommer fra en familie der har handlet med tøj hele livet. Jeg vil primært stå for produktion, web, e-handel, markedsføring. Du skal bistå med disse opgaver men være primær ansvarlig for at drive salget til de fysiske butikker i både ind og udland. Mener du at ovenstående kunne være noget for dig så skriv en PM, så vi kan tage en mere uddybende snak. Go' weekend |
Masser af denne slags tråde og i 9/10 af disse tråde, skriver folk blot hvad de søger - ikke hvad de selv bidrager med af kompetencer og andet. Er du designer? Kommer du med penge?
Det kan hjælpe meget, at uddybe hvem DU er!