Goddag folkens! Står du mangler en reklamevideo til at præsentere dit firma men vil ikke bruge mange penge på det? Så er jeg dit svar! Jeg står og mangler en lækker reklamevideo til eget reklame (samt teste nyt udstyr), og fordi det er officielt min første video i denne kategori kan jeg ikke forlange det store beløb for det. For 500 kr. excl. moms. får du en video på 40-80 sekunder som du frit selv kan bruge til reklame. Jeg kommer selv ud til dig, og det må helst gerne være omkring 80 km radius fra Viborg. Der bliver stillet garanti, så hvis du ikke er tilfreds bliver videoen trukket tilbage samt pengene. Du kan se en af mine video, jeg engang har lavet for lang tid siden: http://vimeo.com/52877990 Lyder det godt? Så kontakt mig venligst herinde eller på mail/tlf: lux(snabal A)luxfotografi.dk / 31 31 78 02 Venlig hilsen Anders N.Farcinsen www.luxfotografi.dk |
Hej Anders
Jeg står og skal bruge en reklamevideo til mit firma, som har eneforhandling af Husse hunde- og kattefoder i Århus området. Hvis det er interessant for dig kan jeg kontaktes på kirazadk@gmail.com.
Mvh
Kim