Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der betales, når man importere varer fra Kina

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino brugere.. :) 

Jeg er et ny opstartet virksomhed, hvor jeg skal få lavet mit eget tøj ; Seahorse Denmark.

kunne være dejligt hvis jeg kunne få noget hjælp, til hvordan man importere og hvad man skal betale, når det bliver sendt til Danmark og hvordan det foregår. kender i nogle gode leverandører, med god kvalitet til den rigtige pris og med en god leveringstid?

Mvh. Seahorse Denmark

:-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:46

Rent teknisk skal I være IMPORTREGISTREREDE SOM HER og så kan du læse lidt basalt om at STARTE IMPORT FRA KINA som bla.a kommer ind på at undgå kopi varer o.l. og HER lidt om told o.l.

Det med leverandører må andre tage, men regn med, at det svære er at få tøjet direkte fra producenter, det vil normalt altid være led 2 eller 5 som du får fat i hvis ikke det er store mængder, og er det det, så skal du derud

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Feb 14
Skrevet kl. 14:37

Hej John.. 

Dine links har gjort mig klogere, tak for det..

Hvor meget vil du gætte på, at en t-shirt ville komme til at koste mig, hvis jeg f.eks får den for 100 kr. inkl fragt fra(EU-land og ikke EU-land)  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:11

eu land 100 kroner og ikke eu land et sted mellem 105 og 115 kroner hvis vi taler mængder der ex udligner gebyr til post dk, ellers mellem 105 og 115 kr + gebyr til post dk eller speditør

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Feb 14
Skrevet kl. 15:25

Okay man tak for hjælpen :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:09

Hej Seahorse

Jeg kan varmt anbefale dig at læse lidt på denne side: 

http://dmogt.dk/told.aspx

Her får du en masse god info, og måske kan de bedre betale sig for dig at importere fra et andet land. 

Det lyder som om, at du vil starte et brand op, så måske det var en ide at arbejde med en eller ganske få producenter - i sådan et tilfælde vil jeg forslå dig at tage fat i en lokal broker i produktionslandet. De tager som regl et procent del af omsætningen, men er meget godt givet ud. Det sikre dig en der varetager dine interesser mens du ikke kan være der selv.

Jeg har selv været ved at rode lidt med tekstilimport (ikke vores kernekompetence) - det er et kæmpe stort marked hvor der er mange brodne kar og fabrikker der falder sammen.

Alt det bedste 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)