Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Livet er kort - spil bridge (Jeg mangler en eller flere små sponsorer)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.jacobkehl.com Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har en lille hjemmeside omkring tankesporten bridge. Siden udvikler sig løbende, og besøgs antallet er støt stigende, blandt andet via en facebook gruppe.

Bridge er en tankesport på linie med skak, og en undersøgelse fra Capacent Epinion viser at omkring 200.000 danskere spiller bridge, og der er omkring 26.000 medlemmer af dansk bridgeforbund.

Men bridgesporten har som så mange andre "brancher" visse udfordringer. 

En af disse er i at tiltrække yngre/nye spillere.

I mit arbejde (ren hobby) med at udbrede kendskabet til bridge i DK, har jeg i fremtiden mulighed for at arrangere online bridgeturneringer på verdens største bridge forum BBO (bridgebaseonline)

Min tanke er at promovere disse turneringer dels via FB samt min egen hjemmeside. Turneringerne vil blive for danskere.

Nu er det så at jeg tænker præmier og sponsorer, til både enkeltstående turneringer, samt et løbende leaderboard osv.

Alt vil i princippet have interesse. Et lille gavekort til en webshop, almindelige reklame ting som keyhangers/kaffekrus, eller hvad du kunne have lyst til at sponsorere.

Lad mig understrege at "værdien" for din virksomhed på nuværende nok vil være ret lav - men det er tænkt som et skub i den rigtige retning for min sport/lidenskab.

Og hvem ved - poker fik for en del år siden et boom af den anden verden. Bridgeboomet ligger måske lige om hjørnet Stick out tongue

Jeg kan kontaktes på jacob@bridgeking.dk 

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.jacobkehl.com Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille weekend bump Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)