Hejsa alle sammen :) Jeg skal snart til at lancere min webshop og i den forbindelse, vil jeg skrive en lille tekst på butikkens facebook side.. Hvordan lyder følgende tekst? Så er vores webshop klar til at blive lanceret. Vi ser frem til at modtage din bestilling og vi håber du synes det er nemt at navigere rundt i webshoppen. Hvis du søger en unik, kreativ og anderledes gave til dig selv, familie eller venner, så er du havnet det rigtige sted. Vi håber du finder de varer, som du søger. Hvis der er nogle produkter, som du savner i webshoppen, eller du ønsker et andet design, så er du meget velkommen til at kontakte mig og så vil jeg gøre mit bedste for at imødekomme dit ønske. Vi glæder os til at ekspedere din bestilling og håber du får en god oplevelse med Mit kreative livs internetbutik. Mvh Micka Wierling |
Hej Micka,
Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at fortælle dig hvad du skal, og ikke skal skrive på din facebook, men dette er et helt kapitel for sig selv. Hvis du allerede er i tvivl om hvad du vil skrive som det første på facebook, så lad være. I stedet for skal du enten sætte dig ind i hvordan man "opfører sig" som virksomhedsejer på facebook eller få hjælp til det. Som sagt vil jeg rigtig gerne hjælpe dig, men jeg vil dog tage et mindre honorar for det. Hvis du har brug for min hjælp så send mig en mail på Theis@webdify.dk - så kan vi tage en samtale over skype hvor jeg sætter dig ind i dos and don'ts on facebook :)
Mvh
Theis
Webdify.dk