Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du bakke en bil?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er super god til at bakke  både store og små biler. Det gælder bare om benytte spejlene og bakke forsigtigt.

MEN selvfølge skal alle biler have enten bakke sensor eller kamera. Takket være bak-kamera udgik jeg bakke en ældre dame ned, for alt så fint ud i spejlene pga solen stod lavt og lyset reflekeret fra våde veje..men takket være bakspejl opdaget jeg en ældre dame !

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:43

Hej Martin.

Tak for svaret.

Ja jeg kigger også selv bagud, men det er alligevel ikke altid man kan se alting ved at kigge bagud, fx. hjørnesten, stolper osv. i en højde der bliver gemt bag ens bagende på bilen eller et barn der pludselige går forbi bilen, når dets forældre lige er uopmærksom et par sekunder.

Måske også til folk der ikke er så høje, som ikke kan se lige så meget når de kigger ud af vinduerne eller til varevogne uden bagrude...

Venlig hilsen Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:49

Hej Morten.

Det lyder som et fedt koncept, men er også noget mere omfattende at starte...

Måske kunne man starte med det ene og arbejde sig op mod de andre ting du beskriver.

God idé eller og tak for den.

Jeg tager det med i mine betragtninger om et nyt koncept.

Lad os sige at jeg ville kontrollere diverse væsker/olier, vaske og rengøre din bil imens du var på arbejde... Så kræver det at jeg har en eller 2 kunder om dagen, men hvad ville du betale for det?

Toning af ruder, Montering af bak-kamera eller bak-sensor, montering af gps-system osv. tager nok mere end et par timer og vil ikke kunne klares, mens du er på arbejde og det er der mange flere etablerede virksomheder der allerede udfører godt.

Venlig hilsen Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:49
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:

Hej Henrik.

Ok tak for det. Ja det er også det jeg tænker, men  så er det tit at jeg synes bak-sensor monteringen er lavet dårligt eller ser meget hjemmelavet ud... Der er dog nogle typer der godt kan installeres pænt af dem man køber selv.

Det er også en dyr afskrivning hvis man køber det sammen med en ny bil. Det koster gerne det dobbelte af hvad jeg kan gøre det for.

Venlig hilsen Jens

Der findes skam flere der laver det lige så godt som fabrikken, ordenlig kvalitet samt også prisen er LANGT under ny pris. Prøv fx at se ham her:

Cartrends.dk

Har fx også montør i Ålborg, og har så valgt at koncentrere sig omkring VAG biler, alt fra VW Up til en Lambo .... Verdens klasse service, samt han kan klare absolut alt, også mere end fabrikken ofte tilbyder. Kabine, Navi, lygter, bak kamera + sensorer osv - Hans egen Polo har en del mere OEM udstyr en fabrikken kan klare.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jens Andersen:

Hej Eric

Tak for dit svar.

Ok, så hvis din kone ikke er glad for at bakke (som mange kvinder ikke er...) så ville I måske investere i en?

Venlig hilsen Jens Andersen

Hvis ikke selv jeg kan få hende lært og kaster håndklædet i ring, så ja det vil jeg nok. Men jeg vil forsøge at lære hende det først så hun ikke er afhængig af den. Hvis den gik i stykker eller for en eller andet grund ikke virkede mere, så kunne hun ikke bak. Det vil ikke være min første prioritet at anskaffe mig en.

Mvh

Eric
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:54

Hej Far til 4

Tak for dit svar.

Godt du ikke ramte den ældre dame. Det er præcis det jeg mener.

I danmark er der så mange ældre biler på vejene, uden de moderne ting, som bak.sensor, bak-kamera, gps-system, automatisk nedblædende bak-spejle osv., pga. den dyre registreringsafgift.

Det er ejerne af de biler jeg gerne vil gøre det for, sådan at de har den nyeste teknologi på nogle dele af deres ældre biler...

Du har ret i at det handler om at bruge spejle og være forsigtige, men et bak-kamera eller en bak-sensor gør det bare nemmere at passe på andre i trafikken. Tak for det...

Mvh Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:59

Hej Henrik.

Ja netop som du siger: Professionelt.

Henrik Kristensen:

Der findes skam flere der laver det lige så godt som fabrikken, ordenlig kvalitet samt også prisen er LANGT under ny pris. Prøv fx at se ham her:

Cartrends.dk

Har fx også montør i Ålborg, og har så valgt at koncentrere sig omkring VAG biler, alt fra VW Up til en Lambo .... Verdens klasse service, samt han kan klare absolut alt, også mere end fabrikken ofte tilbyder. Kabine, Navi, lygter, bak kamera + sensorer osv - Hans egen Polo har en del mere OEM udstyr en fabrikken kan klare.

Dem jeg snakkede om er dem der installerer det som gør det selv løsninger, ikke dem der får det lavet af en professionel.

Jeg holder fast i at det er dyrt at få det med fra fabrikken, da der skal betales afgift af det ved installation direkte fra fabrik.

Og jeg holder fast i at der er mange grimme løsninger, hvis folk selv har gjort det...

Jeg tænkte netop på at gøre det professionelt, ligesom ham i Ålborg, men starte småt og se om det trækker kunder til :-)

Tak for svaret.

Venlig hilsen Jens

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)