Hej alle. |
Ikke så spændende en overskrift åbenbart... Vil nogen svare på mit indlæg, så bliver jeg glad :-)
Venlig hilsen Jens
Hej alle. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Ikke så spændende en overskrift åbenbart... Vil nogen svare på mit indlæg, så bliver jeg glad :-) Venlig hilsen Jens |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Det er ikke noget som jeg vil købe til mig selv. Nu har jeg også kørt bil siden jeg var en knægt i Afrika og kan godt bak en bil. Måske til min kone når hun får kørekort og hvis ikke jeg er tryg ved hendes måde at bak en bil på. Mvh Eric J. Christiansen |
Bagsensor bør være standard på alle nye biler, da det kan redde liv, hvis man overser et barn på p-pladsen, ikke så meget for at du får buler i kofangeren. Jeg ville ikke betale for det, når det er sagt, med mindre at jeg købte ny bil. |
Er der alligevel en håndfuld der gør med ret stor succes, dog ofte kombineret med en række andre services - Fx også mulighed for bakkamera + skærm eller lign. Kender et par stykker der har fået det gjort. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Tror personligt godt der kan være et marked for det, da mange har svært ved at bakke. Jeg ville dog ikke selv købe det, da jeg synes det gør min bakning mere usikker. Jeg kan bedre lide at kigge bagud! :) |
Hej Eric Tak for dit svar. Ok, så hvis din kone ikke er glad for at bakke (som mange kvinder ikke er...) så ville I måske investere i en? Venlig hilsen Jens Andersen |
Hej Hagbart. Tak for dit svar. Jeg synes nemlig også at det er en god idé i forhold til de stolper, børn eller andre objekter der kan være svære at se. Så kunne man få en advarsel hvis man ikke lige kunne se det når man kigger bagud. Der er rigtig mange biler der kører rundt med småskader, som jeg mener kunne være forhindret med en bak-sensor. Der er fx. ret mange biler på vejene, der har en bule i hjørnet af bagkofangeren, som viser at de har overset en stor sten, en lav søjle eller lignende. Måske på parkeringspladserne rundt om i landet, der tit har den slags placeret mærkelige steder... Venlig hilsen Jens |
Jeg har bak-kamera, men jeg bruger det ærlig talt mest til at orientere mig om der kommer nogen til fods når jeg bakker.... ikke så meget til parkering.... Måske kan det kombineres med andre services. Lave et koncept ala: Vi opgraderer din bil mens du er på arbejde. Ring til os og få: - Installeret bakkamera - Få tonet ruderne - Så sat gps system i bilen - Få sat underholdningssystem i hovedstøøtterne til børnene - Få tjekket dæktryk og olie ... osv osv Hilsen Morten |
Hej Henrik. Ok tak for det. Ja det er også det jeg tænker, men så er det tit at jeg synes bak-sensor monteringen er lavet dårligt eller ser meget hjemmelavet ud... Der er dog nogle typer der godt kan installeres pænt af dem man køber selv. Det er også en dyr afskrivning hvis man køber det sammen med en ny bil. Det koster gerne det dobbelte af hvad jeg kan gøre det for. Venlig hilsen Jens |