Hej. Jeg har i et stykke tid tegnet og kreeret tøj og kunne godt tænke mig at høre hvordan man kan starte sit eget tøjmærke? Min plan er at lave modetøj til kvinder str 42-56 og på et tidspunkt tilføje accesories. Jeg har tegninger klar, så hvad gør jeg nu. Jeg er rookie men har prøvet at undersøge selv, og ikke fundet konkrete svar. Skulle nogen have en negativ holdning til min "uvidenhed" så frabeder jeg mig jeres kommentarer, da dette er seriøst og jeg meget gerne vil have hjælp. På forhånd tak for hjælpen. mvh "mig" |
Hej "dig"
Jeg kan hjælpe dig med at komme i kontakt med nogle tøj producenter i fjernøsten. Det er sådan de fleste starter op. Hvis du selv kan sy vil jeg råde dig til selv at lave nogle modeller til at starte med, og når du er sikker på hvordan det skal se ud, så kan vi sende det til producenterne og så laver de bare præcise kopier af din model. As simple as that. Men send mig en mail på Theis@webdify.dk, hvis du vil have hjælp til at blive sat i kontakt med nogle producenter. Jeg vil opkrve et honorar for det, som vi kan diskuttere alt efter hvad dine krav er.
Mvh
Theis