Hej kære Aminoer! :-) |
Hvis spørgsmålet er dårligt formuleret må I endelig sige til, så prøver jeg at omformulere det. Jeg er ny her på amino - og egentlig også omkring iværksætteri :-)
Venlig Hilsen
Sahra Jensen
Hej kære Aminoer! :-) |
Hvis spørgsmålet er dårligt formuleret må I endelig sige til, så prøver jeg at omformulere det. Jeg er ny her på amino - og egentlig også omkring iværksætteri :-) |
Hejsa Sahra, Du skal selvfølgelig altid sikre dig at alle rettigheder er i orden, lige meget hvad du har med at gøre :) Når det er sagt, så har Robie Wilams ikke per automatik rettighederne på alle billeder der bliver tager af ham - men det har fotografen! Det er altid en god ide at undersøge om kunstneren har gjort sit navn til et trade mark TM, hvis han har det, skal der specielle rettigheder til. Jeg har sendt dig en PM angående din webshop :) Mvh Theis |
Hej Theis :-) |
Tænkte på om der var nogle steder på nettet - nogle officielle sider - hvor man kan tjekke hvis et kunsternavn er et trademark? :-) |
Undskylder det lille spam jeg har gang i, men jeg har skrevet med leverandøren - AliExpress.com - og han siger, at rettighederne overholdes, men kan jeg være sikker på det når han siger, at alt overholdes, eller skal jeg stadig være påpasselig? Vil jo ikke gøre noget som er imod reglerne. |