Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping og kundegarantien

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg har et spørgsmål. Jeg kigger pt. lidt på dropshipping og de muligheder der ligger i det.
- Jeg har dog et spørgsmål ang. den garanti jeg kan gi mine kunder for at varen rent faktisk er på lager når jeg jo ikke kontrollere den del af værdikæden.
Spørgsmål/eksempel:
Jeg har lavet en aftale med en dropship partner og derefter opretter jeg en webshop med deres produkter ( 100 produkter ), så får jeg en bestilling på en varer, hvordan kan jeg så vide at varen rent faktisk er på hylden, og ikke er udsolgt, jeg kan jo ikke på forhånd tjekke alle varer dagligt, og i princippet kan min dropshipping partner ha solgt den sidste varer 5min inden de modtager min bestilling? får man eks. løbende besked fra sin partner når en varer bliver udsolgt, eller hvordan fungerer det i praksis?

Mvh Balodis

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 18:08

Hej Balodis,

De fleste leverandører har noget dataudveksling, der gør, at du kan sætte dit lager til at opdatere med din leverandørs lager x antal gange om dagen over en FTP server.

Mit råd er derfor at tage fat i din leverandør og høre ad om de har noget dataudveksling med hensyn til at opdatere dit lager med deres lager.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:10

Super, mange tak :)
Mvh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)