Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorat søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj derude!

Jeg skriver dette indlæg da jeg søger efter et eller flere sponsorater som racerkører, jeg har kontaktet del virksomheder både små og store men desværre uden held.

Indtil videre har jeg et meget lille sponsorat men ikke nok til at hjælpe mig det store sum jeg skal bruge.

Jeg håber her på Amino, at der nogen der læser dette indlæg og finder mit projekt interessant eller om der "nogen der kender nogen" og kan hjælpe videre.

-Logo på dragten, undertrøjen, og teamtøj.

Det kan ikke garanteres på de andre køreres dragter og undertøj (det kommer an på hvor stor sponsor jeg kan finde til teamet) men min egen står det frit for og team tøj kan det også lade sig gøre.

-Logo på hjelm og visir

Selv logoerne kan sættes synligt på hjelmen og på toppen af visiret da det skal virke som en solskygge.

-Logo på bilen

Kan tilbydes efter aftale med teamet (stort set alt kan lade sig gøre)

-Samarbejde sammen med teamet´s hjemmeside

Logoet kan komme på hjemmeside, da opdateringerne/status fra løbet bliver enten vist på facebook eller hjemmesiden.

-Mediedækning:

Der er tale om Tv dækning til udvalgte DEC løb. Det første DEC løb er tv garanteret de andre er under forhandling. De udenlandske løb vi kører bliver som regel vist direkte på Motors TV.

-Sponsorerne får billetter til løbende evt. VIP billetter:

Dette kan sagtens arrangeres og med spisning og tribune billetter 

-Facebook profil og andre sociale medier hvor man viser sine sponsorater? - Dette er også en mulighed da teamet har sin egen profil som kan kombineres med min egen personlige profil, hvor der kan reklameres.

-Efter aftalen kan logoet også sættes på lastbilen.

Lastbilen bliver brugt til at transportere bilen og udstyr rundt fra løb til løb.

-Highspeed kørsel: Event dage kan arrangeres hvor sponsor selv kan komme ud at køre i racerbiler på banen og de kan få Highspeed tur med en racerkører.

-Andre ting:  Ideer som sponsoraten har lyst til at tilføje?

Løbsserien er DEC som der skal køres 4 løb og i udlandet skal der køres 3 løb.

Her er et lille indblik af min ansøgning/opslag, prisen for et hel sæson (2014) er omkring 250.000kr med moms. Hvis man har lyst til dette samarbejde kan man kontakte mig også kan jeg sende et email med fuld detaljeret opslag, hvor vi kan snakke om tingene. Man kan dække et lille beløb af det budget eller det hele som man kommer ind som hovedspor for teamet.

Jeg håber i finder dette projekt interessant,og hvis I har yderligere spørgsmål eller har brug for info så er I mere end velkommen til at kontakte mig.

Mvh.Sena

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:05

Hej Sena,

Jeg savner noget mere info omkring hvem du er, hvilket løb har du tidligere deltaget i samt hvad er ambitionerne.... Det team der omtales hvem består det af og generelt lidt mere konkret info end blot 'all-round' info.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15

Hej Kristoffer

Det er jeg klar over :) jeg valget at gøre det på hurtig og kortfattet metode.

De personer der er interesseret kan jeg sende dem et email ang

Hvis du ønsker det kan jeg sende dig en PB

Mvh.Sena

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 17:55

Hej Sena,

Jeg kan se at du har gjort dig en masse gode tanker omkring det sponsorat, du udbyder.
Som der også bliver skrevet, vil eventuelle sponsorer nok gerne vide lidt mere om dit/jeres niveau, resultater, ambitioner, målsætninger m.m. Det er fint at du tilbyder at sende dette i en e-mail, men for at fange interessen, er du nok nødt til at få det med indledningsvis.

Jeg er ved at lancere en sponsorplatform, hvor begge parter (virksomheder og idrætsforeninger/sportsudøvere) kan få hjælp til at finde hinanden. Tag eventuelt et kig på www.sponsordb.dk  og se om det er noget du kan gøre brug af. 

Har du et decideret sponsormateriale (udover teksten i dit første indlæg), du anvender i salgsarbejdet? Hvis ja, vil jeg gerne prøve at se på det, for at se om der er elementer der kan forbedres. Send det til info@sponsordb.dk

Held og lykke med sponsorarbejdet!

Med venlig hilsen
Jesper Krog
www.SponsorDB.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07

Hej Jesper

Ganske rigtigt det du skriver,og tak for din råd.

Jeg fortrækker mere at komme i kontakt med personen/virksomheden personligt da jeg tager mit projekt personligt og professionelt, da jeg vil vise mit professionalisme over for de personer der kontakter mig derfor har jeg valgt at gøre det sådan.

Vh. Sena

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)