Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg gøre? Salgsannonce eller råd om salg af solbriller

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har omkring 80.000 solbriller til salg, bade herre, dame -og børnebriller + unisex og sportsbriller. 
Der er omkring 30-40 forskellige modeller og udover det en masse forskellige farvekombinationer.

Da jeg ikke har planer om, at sælge dem enkeltvis da det simpelthen ville tage for lang tid - derfor søger jeg et sted, at få 'markedsført' mine solbriller! Er der nogle der kender nogle gode sider/facebooksider eller andre sider på sociale medier, hvorpå jeg kan skabe noget 'opmærksomhed' på partiet, og evt. Også få det solgt.

Mvh.

Sebastian Berg

Fra Holte
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Sales Afficionado Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke prisniveau, kvalitet, design (young, old, fashion, strand) osv. men måske gå efter at få dem solgt til festivaler og events - dem der allerede har "boder" kunne tage dem med i deres "sortiment"... ellers dansk supermarked eller coop, men måske bedst da at alliere sig med et firma som som allerede har foden indenfor på f.eks. komplementære produkter (non-food: accessories, solcreme o.l.). Det var et par associationer / skud i tågen - håber det var brugbart på et eller andet plan ;-). Hvis de er meget "high end" på funktion - optikerkæder ... på design: tøjmodeforretninger.

http://www.saleslab.dk

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)