Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afvikling af konkurrencer på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ville høre om der er nogle af jer der har nogle forslag eller erfaringer med hensyn til at afholde konkurrencer på min hjemmeside ?

Tænker det er lidt besværligt at bruge kommentar boksen som tilmelding da personer så kunne dobbelt deltage ved at kommenter flere gange.

Er der evt. en smart måde til at finde vinderen af konkurrencen så jeg ikke selv skal trække lod manuelt mellem 100 deltager. 

Findes der et plugin man kan bruge der samtidig tælle antal af deltager der er med i konkurrencen ?

vh Ronnie 

Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie:
Er der evt. en smart måde til at finde vinderen af konkurrencen så jeg ikke selv skal trække lod manuelt mellem 100 deltager.

Prøv at gå på random.org, der har de en lille udregner hvor du bare skal vælge hvor mange deltagere der er, eks. 1 - 50 deltagere og så generer den et tal der imellem?

Håber det gav mening :)

Mvh Martin

Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du kan evt. lave et nyhedsbrev. Altså du kan f.eks. lave en bruger på Mailchimp og oprette en liste. (En liste er der hvor du har samlet de emailadresser som har tilmeldt sig din websides nyhedsbrev). Så er der heller ikke nogen der har mulighed for at tilmelde sig dobbelt.

Ved at lave et nyhedsbrev kan du også få fordele af det senere hen.

Mvh.

Aske Vigen Pedersen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)