Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæp til markedsføring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

vi har et lille enkeltmandsfirma som startede i år 2000 og beskæftiger sig med opkøb og videresalg af varepartier og restlager til såvel privatte og erhverv indenfor af beklædnings branchen.

På vores hjemmeside : www.Kupp.dk kan vores besøgende og kunder handle vores varer for langt under langt det normale engrospriser.

Her i amino vil jeg bede de andre besøgende og de profesionelle om nogle gode ideer eller hjælp til  hvordan kan man trække flere besøgende ind til siden....? 
Vi har forholdsvis et lille annonce budget - på ca. 2 - 3000 kr. om måneden.

Lige nu har vi ca. 50 besøgende pr. dag og jeg vil gerne se at det var 100 - 200 stykker...

Jeg ser frem til at høre fra jer og takker på forhånd.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 01:28

Der er jo altid muligheden for at købe sig til Adwords, bannerreklame, og andre pay pr click / eksponerings reklamer på nettet...
Men måske hvis I sendte noget med jeres forsendelser, der gav de købende mulighed for at give jeres budskab videre til deres kollegaer, venner etc..?
Det kunne måske give noget.... hvis I sendte postkort med, hvor I havde trykt "månedens varer" på, eller something... (lige med tøj, har jeg nok ikke den store indsigt i hvad der sælger).
Eller hvis I har en eller anden form for katalog, kunne det ryge med?

.................

Ellers kunne I selvfølgelig også se på... hvor stor en procentdel af de besøgende, der faktisk køber noget - og så finde ud af om I kunne hæve antallet :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 11:04

Du kan også begynde at tænke på noget seo.

Dog er det en hård branche at begynde at konkurrere på i søgemaskinerne, da de fleste sider er godt optimeret og adwords er også spækket helt op.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 22:54

hejsa... :)

når jeres budget på nuværende tidspunkt ikke er større ville jeg anbefale at i starter med en firmaprofil, inde på www.trendsales.dk , der er jeg sikker på i finder jeres målgruppe :)

når jeres budgetter bliver større, hjælper jeg gerne med CPM (eksponerings/branding) -kampagner på jubii.dk, eller i det hele taget hjælper med div. svar, hvis i har yderligere spørgsmål omkring onlinemarkedsføring.. :)

MVH

Z.C

Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:04

Hej,

Jeg har et ret stort restlager af vores Kickville DVD-fodboldsæt. De indeholder en trænings-DVD med dansk, svensk, norsk, finsk, tysk og engelsk tale. En fodbold i str. 4, en pumpe, 4 træningskegler og et bærenet.

Min pris pr. sæt er lidt afhængig af hvor mange der bliver købt samtidigt, men den er absolut under netto-pris lige meget hvad.

Er det noget for dig?

Se billeder her:  www.kickville.com.

Mvh

Lars Borch Nielsen

Tlf: 40140414

Email: lars@borchnielsen.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:48

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows