Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter søger investor/funding til IT-Startup!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået en spændende ide, og er fuld igang med at bygge den op så det kan blive til at færdigudviklet og succesfuld koncept! Det kræver selvfølgelig en hel masse tid, ressourcer, kapital og meget mere men det afskrækker mig ikke!

Det er en opbygning af et social medie, hvor man som virksomhed kan ramme nemmere sin målgruppe, og som bruger vil man få mere målrettet indhold (uddybende materiale kan fremlægges via pb eller ved personlig kontakt)

Det er en alt for omfattende opgave som skal løftes hvor det kræver hårdt arbejde, og da jeg er pt alene om det tager det en hel masse tid og ressourcer. Jeg kan allerede her i idefasen iagttage at det kræver en hel masse tid og ressourcer for at lave fremskridt. Det kan nemlig nemt blive internationalt og det vil jeg ikke kunne klare alene. Da jeg også har andre projekter kørende bliver det endnu svært for mig at kun koncentrere mig om denne, men det kan den hurtigt blive hvis jeg får mødt de rette personer som kan/vil slå til...

Jeg søger derfor en solid investor som kan være interesseret i at investere i min ide, og få den til at være international IT-koncept som skaber succes. Jeg ønsker en som har investeret i sådanne virksomheder før og har derfor erfaring nok til at få konceptet til at tage et stort spring ikke kun kapitalmæssigt, men også via sit netværk, know-how mv..

Jeg kan oplyse at selvom jeg kun er idefasen, er så langt fremme at jeg kan fremvise produktet om cirka 2-4 uger. Dernæst kan det kun gå langsomt! Det er ikke "must" for mig at finde en investor, da jeg alligevel færdiggøre mit koncept da jeg 100% tror på den, men alt vil blive meget nemmere og hurtigere med en investor da det har en hel masse fordele (og selvføgelig ulemper men dem ser jeg bort fra i første omgang).

Jeg bor selv i Storkøbenhavn, men geografien er ikke altafgørende.

Venligst kontakt mig via PM hvis du kunne være interesseret eller kender en som muligvis kunne være interesseret i sådan et koncept. 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 23:37

Hej

Dejligt med så megen energi. Det kan lyde som om, at du kaster dig ind i udviklingen om at få din sociale platform til at fungere på den tekniske side. 

Jeg vil foreslå, at du så snart har noget der bare ligner din sociale platform, at du så afprøver den på de brugere og kunder, du forventer skal betale for at bruge den. Platformen skal vel tjene penge på en eller anden måde?

Det kan være, at du er gået igang med at løse et problem, der ikke eksisterer og det vil være dejligt at finde ud af inden du er helt færdig med programmeringen. 

Læs lidt om hvad investorer kikker på, før de investeret i et ny startup.

mvh

Mogens

Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 00:02

Hej Mogens,

Jeg er næsten 100% sikker på at jeg vil få en hel masse brugere og kunder når konceptet er klar til at blive lanceret, det findes nemlig ikke i Danmark endnu, og måske heller ikke i andre lande..

Indtægtskilder vil være begrænsede i starten, da det er meget vigtigere at fokusere på at opbygge en database med brugere så det kan vække virksomhedernes interesse. Men alligevel er der tænkt indtægtsmuligheder som vil holde liv i virksomheden før det for alvor slår sig fast på markedet..

Det var en utrolig spændende læsning du linkede til. Virkelig relevant og brugbare tekster og vil helt klart læse det hele igennem.

Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 17:23

Det er stadig muligt  at kontakte mig hvis dette skulle have en interesse!

Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 22:56

** Lidt update siden sidst ** 

- Prototype af konceptet kan nu fremvises til de interesserede investorer!
- Aftale på plads med de rigtige udviklere
- Indtægtskilder er på plads (der arbejdes på flere)
- Et par investorer har vist interesse (men der er ikke lavet en endelig aftale endnu)

** Næste step **

- Færdigudvikle konceptet
- Lave materiale til brugere
- Lave materiale til virksomheder 
- Få en aftale på plads med en investor 

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 02:03

Har du evt. en mail du kan kontaktes på?

Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 13:23

Hej Zeuch,

Du er velkommen til at smide en PB, så kan vi tage den derfra.. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)