Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

ville høre om en venlig sjæl kunne hjælpe mig med tips og gode råd ang SEO og linkbuilding?

Skriv gerne en privat besked så tager vi den derfra :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:57

Der er masser af tips og tricks i debatten, som du med fordel kan læse lidt i.

Ellers må du være mere konkret, i forhold til, hvilke dele af SEO og linkbuilding, du har brug for hjælp.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:00

Jeg har brug for hjælp i den henseende at små virksomheder har brug for at skabe mere trafik på deres side, det samme gør sig gældende for mig :) Men da jeg ikke er det store computer geni, kan der sidde nogen som måske bedre kan forklare mig hvordan og hvorledes det fungerer og hvordan jeg bedst muligt bliver synliggjort :) 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:08

Anden23:
Men da jeg ikke er det store computer geni, kan der sidde nogen som måske bedre kan forklare mig hvordan og hvorledes det fungerer og hvordan jeg bedst muligt bliver synliggjort :)

Jeg vil stadig anbefale dig at søge informationen ved at læse, der hvor informationen findes.

Der er allerede givet masser af gode SEO- og linkbuilding råd i debatten. De er jo nærmest serveret for dig i denne debat-kategori.

Står du lige foran eller lige efter lancering af en ny hjemmeside eller webshop, kan du også overveje at læse lidt i SEO-tjeklisten med 70 vigtige tjekpunkter før lancering af en hjemmeside og/eller 60 online marketing tricks og SEO tips til webshops.

Håber du kan bruge det. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:14

Jeg har lige skrevet et par ord om næsten samme spørgsmål her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)