Hej Amino folk!
Jeg er en dreng på 17 år, som bor lidt udenfor Rønde på Djursland. Jeg mangler et fritidsjob og kan måske hjælpe dig! Jeg er igang med at studere til webintegrator og har i den anledning kendskab til opbygning af hjemmesider. For 14 dage siden var jeg til grundforløbseksamen hvor jeg kom ud med et 12 tal.
Står du og mangler mig?
Måske du og/eller din virksomhed står og mangler en ung energisk fyr som ikke er bange for at yde en god indsats. Det er her jeg kommer ind i billedet.
Hvad kan jeg?
Jeg kan kode i HTML, CSS, Tilstrækkelig Javascript og er igang med at lære ASP.NET.
Besidder begrænsede evner inden for Photoshop og Illustrator.
Derudover er jeg hurtig på tasterne og derfor vil indtaster job eller lign. også være relevant.
Hjemmeside referencer:
Jeg har ikke så mange online referencer endnu. Men min egen hjemmeside som stadig er under opbygning kan ses på dette link www.richter-studios.dk
Derudover kan mit eksamensprojekt ses på dette link http://mywebsite.videndjurs.dk/rune2851 Denne side skulle kodes i løbet af en skoleuge og kun i skoletiden hvilket ca. svarer til 30 timer. Der var selvfølgelig sat nogle krav, blandt andet at man skulle få en fornemmelse af det ydre rum osv. Hjemmesiden skal forestille at være til en Astronomi forening kaldet Danish Deep Space Society.
Erfaring
Jeg har erfaring indenfor reklameomdeling, dette måtte jeg dog stoppe med efter et år da jeg fik dårlig ryg. Derudover har jeg erfaring indenfor programmering af hjemmesider, denne erfaring har jeg dog opbygget gennem de sidste 10 måneder.
Hvad er det så jeg søger?
Det jeg søger er et fritidsjob som jeg vil være i stand til at udføre med min dårlige ryg. Det må gerne være noget jeg kan lave hjemmefra men også gerne noget ude i omegnen af min bopæl som ikke er overbelastende for min ryg.
Jeg stiller ikke nogen krav til løn, udover at jobbet selvfølgelig gerne skal være lønnet.
I skal være velkommen til at kontakte mig her eller på min mail rune@richter-studios.dk
Jeg ser frem til at høre fra jer!
Med venlig hilsen Rune Richter