Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop, feedback ønskes

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag!

Jeg er lige blevet "færdig" med min første webshop.

Jeg ved der sidder nogen stykker derude med stor forstand på e-handel, og vil derfor meget gerne høre jeres ærlige mening om siden.

Siden der er tale om er http://xsportsgear.dk  

Jeg håber I vil bruge et par minutter af jeres tid på at hjælpe mig.

På forhånd tak

Kristian

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Superlækker side.

Lige et hurtigt indspark fra mig. Jeg synes måske at de lidt skæve beløb vækker unødig opsigt. F.eks. er der nogle tasker der koster 261 kr. - det er et beløb man ikke ser så tit - og det kan opfattes negativt. Ikke at det nødvendigvis gør, men jeg studsede over det.

Kan undgås ved at tilføje nogle "prisgaranti" labels - hvis altså det er muligt. Så ved man at det er fordi prisen er skrællet ned til det laveste mulige.

Mvh. Chris

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Tilmeldt 15. Dec 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris:
Lige et hurtigt indspark fra mig. Jeg synes måske at de lidt skæve beløb vækker unødig opsigt. F.eks. er der nogle tasker der koster 261 kr. - det er et beløb man ikke ser så tit - og det kan opfattes negativt. Ikke at det nødvendigvis gør, men jeg studsede over det.

fin side, dog synes jeg du skal overveje om du skal have den vejl. pris streget over og have udsalgsprisen ved siden af? Mere så kunderne kan se hvad produktet har kostet før? 

Og ellers er det som du selv siger, en side under opbygning, deraf ikke så mange produkter...

Men det kommer med tiden, ellers synes jeg den ser flot ud siden som den står :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Anden23:

fin side, dog synes jeg du skal overveje om du skal have den vejl. pris streget over og have udsalgsprisen ved siden af? Mere så kunderne kan se hvad produktet har kostet før? 

Og ellers er det som du selv siger, en side under opbygning, deraf ikke så mange produkter...

Men det kommer med tiden, ellers synes jeg den ser flot ud siden som den står :)

Anden23, problematikken er at det ikke er en helt stueren procedure ift. markedsføringsloven. Han SKAL have sine varer stående til salg i biksen i et givent antal uger (mener det er 8 uger), før han må lave deciderede tilbud med sparbudskaber. Og disse tilbud må han kun have i en begrænset periode.

At lave 10% rabat på samtlige varer i en helt nyåbnet shop er derfor ikke gangbart, medmindre det kan påvises at varerne rent faktisk har været solgt til de gældende førpriser tidligere. 

Jeg synes måske det kunne have været federe med en gratis gave i forbindelse med køb af varer i den første periode - det kunne være sådan noget som "Få en GRATIS gave første gang du køber", og så lægge en hemmelig gave med, i form af f.eks. drikkedunk, stickers, keyhangers eller andet, som billigt kan produceres med webshoppens adresse på.

Ellers fed side :-)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 38
Fra  Magic Tours Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Rigtig lækkert design på din side. Dog må jeg erklære mig enig i at de skæve priser godt kan give en lidt negativ tankegang. 

MVH 
Lasse 

Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Fin webshop, strømlinet og nem tilgængelig...

Vil du have hjælp med at få kickstartet salget, er jeg konsulent for dba.dk

og har stor succes med at sælge produkter som dine...

smid mig en mail på ukristensen@ebay.com

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Fin siden generelt og du er rigtig godt på vej.

Jeg har lige en smule kritik jeg håber du kan bruge. Med her er også et screenshot af hvordan jeg ser din side lige når jeg lander på den.

Det jeg synes der mangler, er svar på nogle spørgsmål som alle kunder gerne vil vide før de handler på en shop.

1. Hvor lang er laveringstiden

2. Hvad koster fragten

3. Kan jeg få ombyttet mine varer hos jer

4. Er det en troværdig webshop?

Om det lige er prioteringsrækkefølgen for dine kunder ved jeg ikke, men det er i hvert fald fire vigtige spørgsmål jeg mener du bør få besvaret før kunderne når at tænke det selv og begynder at lede efter svarene i stedet for at kigge på dine produkter.

Jeg håber det kan bruge og god vind med shoppen.

Mvh.

Janus

Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 78
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kristian

Jeg syntes det er en rigtig fed ide og webshop du har startet :)

Noget der foreksempel forvire mig meget er at når jeg skal finde noget til motocross så ved "underkategorier" ved hjelme er der et omrids at et par bukser og ligeledes ved mange andre ting. Det ville jeg personligt have svært ved at finde rundt i :)

Held og lykke

Vh

Simon Korsgaard

www.coolspeaker.dk 

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Tak for dit svar! Du har helt ret i at det virker mærkeligt, og som det er skrevet i et senere indlæg er det ikke helt lovligt det jeg gør med de 10% så derfor retter jeg priserne til.

Mvh

Kristian

Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Anden23:

Chris:
Lige et hurtigt indspark fra mig. Jeg synes måske at de lidt skæve beløb vækker unødig opsigt. F.eks. er der nogle tasker der koster 261 kr. - det er et beløb man ikke ser så tit - og det kan opfattes negativt. Ikke at det nødvendigvis gør, men jeg studsede over det.

fin side, dog synes jeg du skal overveje om du skal have den vejl. pris streget over og have udsalgsprisen ved siden af? Mere så kunderne kan se hvad produktet har kostet før? 

Og ellers er det som du selv siger, en side under opbygning, deraf ikke så mange produkter...

Men det kommer med tiden, ellers synes jeg den ser flot ud siden som den står :)

Hej,

Tak for dit svar. Jeg retter som skrevet tidligere priserne.

Mvh

Kristian

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)