Lige et hurtigt indspark fra mig. Jeg synes måske at de lidt skæve beløb vækker unødig opsigt. F.eks. er der nogle tasker der koster 261 kr. - det er et beløb man ikke ser så tit - og det kan opfattes negativt. Ikke at det nødvendigvis gør, men jeg studsede over det.
Kan undgås ved at tilføje nogle "prisgaranti" labels - hvis altså det er muligt. Så ved man at det er fordi prisen er skrællet ned til det laveste mulige.
Lige et hurtigt indspark fra mig. Jeg synes måske at de lidt skæve beløb vækker unødig opsigt. F.eks. er der nogle tasker der koster 261 kr. - det er et beløb man ikke ser så tit - og det kan opfattes negativt. Ikke at det nødvendigvis gør, men jeg studsede over det.
fin side, dog synes jeg du skal overveje om du skal have den vejl. pris streget over og have udsalgsprisen ved siden af? Mere så kunderne kan se hvad produktet har kostet før?
Og ellers er det som du selv siger, en side under opbygning, deraf ikke så mange produkter...
Men det kommer med tiden, ellers synes jeg den ser flot ud siden som den står :)
fin side, dog synes jeg du skal overveje om du skal have den vejl. pris streget over og have udsalgsprisen ved siden af? Mere så kunderne kan se hvad produktet har kostet før?
Og ellers er det som du selv siger, en side under opbygning, deraf ikke så mange produkter...
Men det kommer med tiden, ellers synes jeg den ser flot ud siden som den står :)
Anden23, problematikken er at det ikke er en helt stueren procedure ift. markedsføringsloven. Han SKAL have sine varer stående til salg i biksen i et givent antal uger (mener det er 8 uger), før han må lave deciderede tilbud med sparbudskaber. Og disse tilbud må han kun have i en begrænset periode.
At lave 10% rabat på samtlige varer i en helt nyåbnet shop er derfor ikke gangbart, medmindre det kan påvises at varerne rent faktisk har været solgt til de gældende førpriser tidligere.
Jeg synes måske det kunne have været federe med en gratis gave i forbindelse med køb af varer i den første periode - det kunne være sådan noget som "Få en GRATIS gave første gang du køber", og så lægge en hemmelig gave med, i form af f.eks. drikkedunk, stickers, keyhangers eller andet, som billigt kan produceres med webshoppens adresse på.
Jeg har lige en smule kritik jeg håber du kan bruge. Med her er også et screenshot af hvordan jeg ser din side lige når jeg lander på den.
Det jeg synes der mangler, er svar på nogle spørgsmål som alle kunder gerne vil vide før de handler på en shop.
1. Hvor lang er laveringstiden
2. Hvad koster fragten
3. Kan jeg få ombyttet mine varer hos jer
4. Er det en troværdig webshop?
Om det lige er prioteringsrækkefølgen for dine kunder ved jeg ikke, men det er i hvert fald fire vigtige spørgsmål jeg mener du bør få besvaret før kunderne når at tænke det selv og begynder at lede efter svarene i stedet for at kigge på dine produkter.
Jeg syntes det er en rigtig fed ide og webshop du har startet :)
Noget der foreksempel forvire mig meget er at når jeg skal finde noget til motocross så ved "underkategorier" ved hjelme er der et omrids at et par bukser og ligeledes ved mange andre ting. Det ville jeg personligt have svært ved at finde rundt i :)
Tak for dit svar! Du har helt ret i at det virker mærkeligt, og som det er skrevet i et senere indlæg er det ikke helt lovligt det jeg gør med de 10% så derfor retter jeg priserne til.
Lige et hurtigt indspark fra mig. Jeg synes måske at de lidt skæve beløb vækker unødig opsigt. F.eks. er der nogle tasker der koster 261 kr. - det er et beløb man ikke ser så tit - og det kan opfattes negativt. Ikke at det nødvendigvis gør, men jeg studsede over det.
fin side, dog synes jeg du skal overveje om du skal have den vejl. pris streget over og have udsalgsprisen ved siden af? Mere så kunderne kan se hvad produktet har kostet før?
Og ellers er det som du selv siger, en side under opbygning, deraf ikke så mange produkter...
Men det kommer med tiden, ellers synes jeg den ser flot ud siden som den står :)
Hej,
Tak for dit svar. Jeg retter som skrevet tidligere priserne.