Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Café - nogle erfaringer med udstyr og evt. leasing?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I forbindelse med opstart af kaffebar har det været svært at google mig til relevante informationer - prøver derfor ad denne vej.  

I mit koncept, vil jeg ikke tilbyde deciderede madretter.  Tænker mere i kaffe,kager/sandwich/friskpresset juice osv. - (maden fra eksterne leverandører) og to-go muligheder. 

Har kigget på køleskabe, kølevitriner, opvaskemaskiner osv. osv - og de er jo ret dyre i indkøb.  Har også forsøgt at finde noget brugt, men har ikke kunnet finde ret meget, der passer ind. 

Mit spørgsmål er;   hvor meget udstyr er nødvendigt?  Altså behøver man et 3 fløjet underbordskøleskab, når jeg ikke selv skal have mad? Skal selvfølgelig have nogle kølevitriner til sandwich og andre kølevarer.

Er der nogen der har erfaringer med at lease udstyret, så man slipper for store etableringsomkostninger?

Vil glæde mig til at høre fra nogen af jer

Fra ishøj
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Revisionsfirmaet niels ole ellegaard Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nogle udstyr du kan bruge til billigere pris som juice presser industri køleskab osv

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 51
Fra  Hygge ole Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carla

Jeg ejer www.ksrasmussen.dk - som sælger professionelt storkøkken udstyr. 

Du er velkommen til at kontakte mig via mail eller amino, så kan det være jeg kan besvarer nogle af dine spørgsmål.

Hej

Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for henvendelsen - jeg sender dig en mail;-)  Går lige ind på jeres hjemmeside og ser nøjere på den.

Hilsner Pia

Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Yilmax - hvad er det helt præcist for udstyr du har, vil gerne have en en lille liste, hvis det kan lade sig gøre.  Har du selv haft café?

Hilsner Pia

Fra ishøj
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Revisionsfirmaet niels ole ellegaard Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej carla jah og har stadig har en cafe og har lige overtaget en sandwichbar hvor jeg ville lave den om til en isbutik har alt muligt send mig din mail så kan jeg sende billeder til dig til fornuftige priser så du ikke bruge en formue

Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffebar Skagen.

Jeg har restaurant inventar beliggenhed. Søger kompagnon til Kaffebar med kvalitetskaffe er du en rigtig kaffemand/ kvinde kontakt bv@opskagen.dk eller ring 42641482 for nærmere info,

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)