Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe tekstforfatter, konverteringsekspert eller helt 3.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står med denne side:

http://dk.contentlock.biz/

Idéen er at folk kan benytte vores værktøjer til når der f.eks. skal sælges en e-bog, i stedet for at folk skal have penge op af lommen så gennemfører de et tilbud og får adgang.

Altså lidt i stil med et pointsite - men alligevel noget helt andet.

Jeg skal bruge noget hjælp til at gøre det helt klart ved konceptet går ud på, når folk besøger siden.

Jeg synes selv det er svært at ramme noget tekst der er "spot-on" - hvem skal man have fat i for at få hjælpe til det?

Jeg er åben for både forslag og anbefalinger...

Fra Ry
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Fra  lansky.dk Skrevet kl. 23:11

Må indrømme at jeg ikke helt har forstået konceptet, især når du skriver det er en pointsite men alligevel ikke - Hvordan skulle nogen her kunne skrive en god tekst om hvad din side sælger, når du ikke kan forklare det?

Derudover hvis du vil sælge på dansk hvilket jeg formoder siden det meste tekst er på dansk, så få lavet resten af det du har copy pastet om på dansk også - F.eks. nederst på forsiden, eller når man trykker på sign up, få ændret sproget i dit theme til dansk også.

Selvstændig med affiliate og webshop ved lansky.dk

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 19:42

Helt enig med ovenstående.

Du kan med fordel i stedet brande dig som en all inclusive "udgiv din e-bog let her uden at tænke på betalingsløsning og teknik"-service.

Du bør dog overveje, om du skal finde en partner, da du - med al respekt - ikke har dine kompetencer inden for kommunikation og markedsføring.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:43

Jeg tror, at jeg forstår, hvad din side handler om, og jeg er sikker på, at jeg kan skabe det udtryk, som forklarer det for målgruppen.

Ring og lad os få en snak om en fornuftig proces.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
kjer@kjers.com
2814 8403 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)