Hej Aminoer Jeg står med denne side: http://dk.contentlock.biz/ Idéen er at folk kan benytte vores værktøjer til når der f.eks. skal sælges en e-bog, i stedet for at folk skal have penge op af lommen så gennemfører de et tilbud og får adgang. Altså lidt i stil med et pointsite - men alligevel noget helt andet. Jeg skal bruge noget hjælp til at gøre det helt klart ved konceptet går ud på, når folk besøger siden. Jeg synes selv det er svært at ramme noget tekst der er "spot-on" - hvem skal man have fat i for at få hjælpe til det? Jeg er åben for både forslag og anbefalinger... |
Må indrømme at jeg ikke helt har forstået konceptet, især når du skriver det er en pointsite men alligevel ikke - Hvordan skulle nogen her kunne skrive en god tekst om hvad din side sælger, når du ikke kan forklare det?
Derudover hvis du vil sælge på dansk hvilket jeg formoder siden det meste tekst er på dansk, så få lavet resten af det du har copy pastet om på dansk også - F.eks. nederst på forsiden, eller når man trykker på sign up, få ændret sproget i dit theme til dansk også.