Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Psykomassør - Er det et godt erhverv?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

På nuværende tidspunkt er jeg 18 år og går på gymnasiet med drømme om at blive psykolog en dag, men det er der jo også så mange andre der bliver. Så må jeg da gøre noget anderledes!

Jeg ønsker at kombinere evnen til at arbejde med individets sind for at kunne hjælpe med problemer og at gøre hele processen mere afslappende ved at inkorporere semi - eller måske helt - professionel massage. Min tanke - og filosofiske standpunkt - er, at kan man lettere kan løse sindets knuder ved også at løse kroppens.

Lyder det som en bæredygtig idé? Har i nogle vigtige pointer, som jeg muligvis overser? Så skriv det endelig.

Tak for jeres tid.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 15:53

KasperFabricius:

På nuværende tidspunkt er jeg 18 år og går på gymnasiet med drømme om at blive psykolog en dag, men det er der jo også så mange andre der bliver. Så må jeg da gøre noget anderledes!

Jeg ønsker at kombinere evnen til at arbejde med individets sind for at kunne hjælpe med problemer og at gøre hele processen mere afslappende ved at inkorporere semi - eller måske helt - professionel massage. Min tanke - og filosofiske standpunkt - er, at kan man lettere kan løse sindets knuder ved også at løse kroppens.

Lyder det som en bæredygtig idé? Har i nogle vigtige pointer, som jeg muligvis overser? Så skriv det endelig.

Tak for jeres tid.

Udover at du nok ikke skal sælge det på "semi-professionel massage" lyder det som en ganske fin idé. Ikke en jeg har hørt om før :)

Mvh. Fredskov

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:57

KasperFabricius:
Lyder det som en bæredygtig idé?

Det lyder fint.
Der er rigtig mange, som lever af det allerede i dag.
Tidligere hed uddannelsen "Afspændingspædagog", men i dag har den vist fået et minder hippieagtigt navn.
Du finder info her: http://www.dap.dk/

Venlig hilsen

Hans 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)