På nuværende tidspunkt er jeg 18 år og går på gymnasiet med drømme om at blive psykolog en dag, men det er der jo også så mange andre der bliver. Så må jeg da gøre noget anderledes! Jeg ønsker at kombinere evnen til at arbejde med individets sind for at kunne hjælpe med problemer og at gøre hele processen mere afslappende ved at inkorporere semi - eller måske helt - professionel massage. Min tanke - og filosofiske standpunkt - er, at kan man lettere kan løse sindets knuder ved også at løse kroppens. Lyder det som en bæredygtig idé? Har i nogle vigtige pointer, som jeg muligvis overser? Så skriv det endelig. Tak for jeres tid. |
KasperFabricius:På nuværende tidspunkt er jeg 18 år og går på gymnasiet med drømme om at blive psykolog en dag, men det er der jo også så mange andre der bliver. Så må jeg da gøre noget anderledes!
Jeg ønsker at kombinere evnen til at arbejde med individets sind for at kunne hjælpe med problemer og at gøre hele processen mere afslappende ved at inkorporere semi - eller måske helt - professionel massage. Min tanke - og filosofiske standpunkt - er, at kan man lettere kan løse sindets knuder ved også at løse kroppens.
Lyder det som en bæredygtig idé? Har i nogle vigtige pointer, som jeg muligvis overser? Så skriv det endelig.
Tak for jeres tid.
Udover at du nok ikke skal sælge det på "semi-professionel massage" lyder det som en ganske fin idé. Ikke en jeg har hørt om før :)
Mvh. Fredskov