Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandør af Luxus ure

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

ville gerne have startet en hjemmeside med salg af Luxus Ure, der er nogle der har en ide om hvordan man får fat på nogle leverandør af dem ?

det er f.eks. så som rolex, bretling osv. ?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 22:06

Der skal du nok have fat i firmaerne selv evt deres importør. Men det er ikke mærker man bare sådan lige køber hjem. Der skal man godkendes først, være uddannet urmager, bevise erfaring og ikke mindst have en kapital af en vis størrelse.

Og uden at vide det så tvivler jeg på de ønsker deres ure solgt fra en webshop

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

det korte svar er, at det får du ikke. Der er ingen der leverer luxus ure uden at være autoriseret forhandler og de skærer voldsomt ned på disse og ikke øger

Du kan overveje grey market som er lovligt salg af "overskudsure" fra de store navne, ex Rolex fra autoriserede forhandlere rundt om i verden, som er endt med for stort lager - for at leve op til mærkets krav om køb for at beholde AD status

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Nov 12
Skrevet kl. 22:12

tak for de svar :) men tænkte om man ikke kunne købe dem op nogle steder der er forskellig handler overalt i verden, f.eks iconicwatches som er store over i England

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Du kan sagtens købe de mærker op, hvis du har ½-1 mio kr at smide i en ordre... Og det er ik sikkert, at det er nok. Hvis ik du har så mange penge, så skulle du måske finde nogle mærker, der matcher din likviditet...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:32

De er så vidt jeg ved ikke AD for ex for Rolex/Breitling osv - de sælger netop blanding af brugte og formentlig grey market helt lovligt som du også ser af deres egen tekst:

• All watches that we sell are 100% genuine and all new watches come from Authorised Dealers    

• altså de kommer fra autoriserede forhandlere. og det er netop grey market, overskuds ure i massevis fra AD er i Dubai, Kuala lumpur m.m. Kravene på ex rolex AD er store til antal ure per år og rolex og de fleste ser til videre helt gennem fingre med, at disse ure sælges videre med såkaldt åbne (ustemplede) papirer som grey marked

- du finder noget lignende hos en del i Danmark - i mindre skala - ex http://www.timetowatch.dk/index.asp?page=1 som er absolut good guy

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Nov 12
Skrevet kl. 20:08

det var nemlig sådan en kontakt jeg ville have fat i, fra det grey market :) overskuds urene nemlig, kunne godt forstille mig at det ikke lige at blive forhandler af rolex osv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)