Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra grafiker til webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har adgang til to dygtige grafikere, og et cms system uden webshop, samt manden der har kodet mange cms'er men ingen webshop.

Så er spørgsmålet hvordan vi billigst og alligevel mest proffesionelt får stykket en webshop sammen. Kravene er at der skal være dankort betaling, og ubegrænset antal varer. Derudover er prisen en prioritet da vi stadig er studerende. Vi forventer en langsom start, men sigter lidt mod at ende stort og proffesionelt.

Hvordan griber jeg det an?

NH

- NH

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 00:36

Hej Accelerator,

Jeg er lidt i tvivl om spørgsmålet... I har en grafiker, og en mand der har kodet CMS systemer før?

Hvis han er så teknisk god så han kan kode et CMS system, burde en webshop heller ikke volde de store problemer :-).

Hvis jeg skulle gribe opgaven an, udfra det jeg ved nu, ville jeg bygge en webshop baseret på osCommerce ( http://www.oscommerce.com/ ). 

Ønsker i et tilbud på opgaven fra mig, er i velkomne til at kontakte mig via casper.konsulent@gmail.com eller tlf +45 2293 5041 .

Venlig Hilsen

Casper Schneidereit 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:04
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:20

Ok, jeg skal forsøge at uddybe lidt.

Jeg har tre forskellige kontakter, to grafikere og en koder. Min koder har udviklet sit eget CMS til almindelige websites, men han har ingen erfaring med shopløsninger og jeg søger hele pakken. Jeg har behov for et system der indenfor relativt kort tid kan køre med dankort/netbank osv., ubegrænsede produkter og evt. samkørsel med et regnskabsprogram. Så er spørgsmålet om det er kontakter der kan være en hjælp, eller om det ikke batter noget alligevel, fordi det firma der skal "overtage" og færdiggøre siden, skal bruge mere tid (og penge) på at tilpasse end de ville have brugt på selv at lave det hele fra starten?

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:12

Hej

Vi sælger webshop løsninger for DKK 3999,00 med 20 % rabat til alle aminoer i oktober måned.

Du kan se vores webshopswww.web-creation.dk

Der er selvfølgelig ubegrænset antal varer, kategorier og kunder etc.

Mulighed for danskort betaling samt e-mærke.

Med venlig hilsen
WEB-CREATION.DK

Christian L. Knudsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)