Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Private label suppliers (white-labels)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogle af jer der har erfaringer med private labellling og evt kender suppliers/manufactures?

Har en lille ide om at skulle sælge nogle produkter på Amazon i eget brand, så de skulle gerne ligge i Mellem/Nordamerika og helst USA.

Jeg har utroligt svært ved at finde nogle troværdige fabrikanter(der ikke ligger i asien) - den gennemsnitlige shipping tid vil blive for lang.

Hvis du har generel erfaring med private labelling/white-labes generelt, vil jeg også gerne "netværke" lidt evt udveksle gode råd og tips.

Mvh

Casper

EDIT: Fysiske produkter, ikke digitale og ikke make-up, fødevarer eller tøj.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:03

Du bliver simpelthen nødt til, at løfte sløret for, hvilket produkt du tænker på.

Der er stor forskel på sexlegetøj og proteinpulver - underordnet om begge dele produceres som private label.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28

Jeg har ikke tænkt på noget specifikt. Dog ikke noget der skal indtages, make-up, cosmetik, eller fodder. Produkter i alle kategorier(ud over sex legetøj)..

Vil gerne høre ting som: hvordan finder du din supplier; hvilke netværk bruges der? eller søges der bare på google, hvis dette er tilfældet, hvad søges der så på? osv.

Ved søgninger på ting som "[Produkt] private label" og lign. kan jeg nemlig ikke finde noget i USA fordi de første sider er fyldt med kinesiske producenter og resellers..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)