Jeg er så småt begyndt at få gang i salget i på min første webshop. Når jeg skal sende pakkerne, skriver jeg afsender og modtager på pakken i hånden. Jeg leder derfor efter en nem og billig løsning.
1) Fragtbrev - manuelt. Man kan købe nogle plastiklommer til fragtbreve. De klæber på bagsiden og er nemme at sætte på pakker. Her i putter du så en manuelt printet ordrebekræftelse eller faktura - med modtager adresse, dig som afsender og en spec. af indholdet. Måske dit webshop system har en funktion til udskrivning af dette (data må jo være til rådighed i systemet).
2) Fragtbrev - automatisk udskrevet. Hvis du benytter dig af en bestemt fragtmand, som kommer og henter pakker - så har mange af dem systemer til at udskrive fragtbreve som en del af deres service.
3) DYMO - labelsprinter. Nok en lidt dyrere løsning, da labels godt kan koste lidt. Afsender adresse kan evt. laves som alm. kopi på labelsark (f.eks. 3 x 9 pr. side), som du så har liggende - det er lidt billigere end labelsprintet, men duer kun til afsender - modtagerne vil jo variere.
Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.