Du skal endelig IKKE offentliggøre det, hvis du har planer om at købe links. Det er svært at sige, om links vil give dig flere gæster. Har du overvejet en blog, så du kan lokke rigtige mennesker ind på din side? Tror, det kan vise sig meget mere effektivt. :) Du kan selv lave nogle kvalitetslinks ved at få leverandører til at linke til dig - det gør de sikkert gerne, hvis du skriver en fin anbefaling, de kan lægge på deres side sammen med dit link - ved at skrive gæsteblogindlæg osv. :)
Det er vigtigt at du lytter til dem, som kan vise resultater. Jeg ranker nu nr 1 i Google UK på "launch dates new gtlds" og på side 1 med "new gtlds", som der er rigtigt meget konkurrence på. Hvordan? Med link building. Så læs denne case med opskriften på, hvordan du skal gøre http://www.bizzbuzz.dk/2014/01/15/seo-case-study-fra-0-besogende-til/
Det kan blive lidt af et dilemma, om man skal prioritere godt og underholdende indhold eller sætte alle long tail, short tail og no tail nøgleord i spil. ;) Normalt kan det kombineres, men indholdet er klart vigtigst for mig - det er trods alt det, der lokker folk ind på bloggen.
Tillykke med placeringen ... Det kan blive lidt af et dilemma, om man skal prioritere godt og underholdende indhold eller sætte alle long tail, short tail og no tail nøgleord i spil. ;) Normalt kan det kombineres, men indholdet er klart vigtigst for mig - det er trods alt det, der lokker folk ind på bloggen.