Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsaftale for lille webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow! Tusind tak for de mange superbrugbare svar. Er imponerent over hvor aktivt og hjælpsomt folk er herinde.

Med hensyn til betalingssystem/betalingsgateway/betalingsmodul (den samme ting, ikke?) så har jeg allerede bestilt et i forbindelse med mit køb af webshoppen. Mener at DanDomain bruger ePay.

Herfra må det være et spørgsmål om at få lavet en aftale med henholdsvids Nets og Teller? Som første svar netop linkede til.   

Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Feb 14
Skrevet kl. 15:23

Hej Kristian! 

Mange tak for svaret. Svarer jo meget godt til min situation.

Vi er enige om at du har Dankort aftale hos Nets og EUrocard/Mastercard og Visa aftale hos Nets/Teller :)? 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Feb 14
Skrevet kl. 15:25

Hej Peter.

Er der en bestemt betalingsaftale, du ville anbefale, når det gælder udenlandske kort?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Feb 14
Skrevet kl. 15:27

Jeg undskylder de mange posts i træk - men har så mange spørgsmål.

I forbindelse hermed kunne jeg godt tænke mig at vide, om der på nettet er en letoverskuelig liste tilgængelige med Nets/Tellers krav til en webshop?
Da min side bliver på engelsk, skal jeg have skrevet mine forretningsbettingelser etc. i et forståeligt og velskrevet engelsk - hvor meget må man "stjæle" andre steder fra? 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 6. Feb 14
Skrevet kl. 15:28

Superfedt med den liste! 
Den vil jeg tage udgangspunkt i!! 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 17:40

JsprLrsn:
Er der en bestemt betalingsaftale, du ville anbefale, når det gælder udenlandske kort?

Er desværre ikke godt nok inde i det - til at kunne anbefale en. Men udover det årlige/mdl. gebyr er det også relevant at kigge på, hvor meget de tager i gebyr af % af det beløb, der købes - samt hvor ofte der afregnes. 

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 20:36

JsprLrsn:

Hej Kristian! 

Mange tak for svaret. Svarer jo meget godt til min situation.

Vi er enige om at du har Dankort aftale hos Nets og EUrocard/Mastercard og Visa aftale hos Nets/Teller :)? 

Jeps, det er korrekt forstået :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Fra  Himmelblaa.dk // Bluehorizon.dk Skrevet kl. 20:59

Så snart du har noget klar, så skynd dig at sende ansøgningen til Nets. De sætter én på en ventelist til de har tid til at kigge på det. Det sidste jeg har hørt er at ventelisten er cirka 1 måned. 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)