Wow! Tusind tak for de mange superbrugbare svar. Er imponerent over hvor aktivt og hjælpsomt folk er herinde.
Med hensyn til betalingssystem/betalingsgateway/betalingsmodul (den samme ting, ikke?) så har jeg allerede bestilt et i forbindelse med mit køb af webshoppen. Mener at DanDomain bruger ePay.
Herfra må det være et spørgsmål om at få lavet en aftale med henholdsvids Nets og Teller? Som første svar netop linkede til.
Jeg undskylder de mange posts i træk - men har så mange spørgsmål.
I forbindelse hermed kunne jeg godt tænke mig at vide, om der på nettet er en letoverskuelig liste tilgængelige med Nets/Tellers krav til en webshop? Da min side bliver på engelsk, skal jeg have skrevet mine forretningsbettingelser etc. i et forståeligt og velskrevet engelsk - hvor meget må man "stjæle" andre steder fra?
Er der en bestemt betalingsaftale, du ville anbefale, når det gælder udenlandske kort?
Er desværre ikke godt nok inde i det - til at kunne anbefale en. Men udover det årlige/mdl. gebyr er det også relevant at kigge på, hvor meget de tager i gebyr af % af det beløb, der købes - samt hvor ofte der afregnes.
Så snart du har noget klar, så skynd dig at sende ansøgningen til Nets. De sætter én på en ventelist til de har tid til at kigge på det. Det sidste jeg har hørt er at ventelisten er cirka 1 måned.