Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudser søger kunder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en vinduespudservirksomhed kørende på 7 år, jeg kører mest hos private kunder, men ønsker mig nu større udfordringer. Derfor;
Jeg søger erhvervskunder, store bygninger, butikker etc til vinduespudsning både udvendig og indvendig.
Jeg har samarbejde med et liftfirma, samt ansætter gerne vinduespudsere til store opgaver.
www.vinduespudseriet.dk
31187972

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør nok, når du reklamere sådan et sted som her, fortælle hvor i verdenen du holder til, da mange danskere er for dovne til at trykke på et link og se hvor i landet det er.

Jeg gik dog ind for at tjekke, da vi lige har skiftet vinduespudser, og ville se om du kunne være konkurrencedygtig, hvilket det ikke ser ud til, med dine priseksempler, da de kun går op til 43 stk glas, og vi har 144 stk. glas i privaten (12 bondehusvinduer, med 12 glas i hver) og da din pris hedder 300kr for 36stk glas (3 vinduer) er det allerede der, for dyrt for os, da vi giver 300kr ialt for alle 12 vinduer hos den nuværende pudser (dog i det midtjyske, men ved fra venner at priserne er ca de samme i horsens og århus området som det vi giver, og så meget dyrere kan det ikke være i kbh)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)