Hej Aminoer :) Jeg er 14 år, og har i lang tid gerne ville starte en hjemmeside op :) Jeg har fundet denne side: http://www.buildanichestore.com/the-bans-package.html hvor jeg kan købe en pakke til ca 100,- kr. den vil hjælp mig med at bygge en hjemmeside op, som kan tjene penge på et niche marked. Det går ud på at jeg sætter en hjemmeside op med produkter og så viser annoncer fra e-bay, om det produkt de kigger på. Hvis de klikker tjener jeg penge :) Mit spørgsmål er, om jeg kan gøre dette når jeg kun er 14 år? Og om i kender til det? Kender i evt. til andre sider/metoder? om jeg kan gøre det på dansk, med sider som dba, men måske er det bedst på engelsk, da dette er et større marked? |
Umiddelbart vil det være meget nemmere for dig at gå i gang med din egen side. På den måde lærer du mere, og det hele foregår på dansk (hvis du vælger at lave en dansk side vel og mærke).
Der er rigtig mange, der er gået i gang med denne form for sider, og der er altid plads til en til. Du kan komme i gang for noget, der ligner 45 kroner, og så en billig hosting. Hvis det er, så kan du se min video guide igennem, som jeg lavede for et godt stykke tid siden. Den er ikke helt up to date, men den kan da sætte dig i gang.
Du kan finde den her; Total Adsense Guide