Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Build A Niche Store, kan jeg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg er 14 år, og har i lang tid gerne ville starte en hjemmeside op :)

Jeg har fundet denne side: http://www.buildanichestore.com/the-bans-package.html hvor jeg kan købe en pakke til ca 100,- kr. den vil hjælp mig med at bygge en hjemmeside op, som kan tjene penge på et niche marked.

Det går ud på at jeg sætter en hjemmeside op med produkter og så viser annoncer fra e-bay, om det produkt de kigger på. Hvis de klikker tjener jeg penge :)

Mit spørgsmål er, om jeg kan gøre dette når jeg kun er 14 år? Og om i kender til det? Kender i evt. til andre sider/metoder? om jeg kan gøre det på dansk, med sider som dba, men måske er det bedst på engelsk, da dette er et større marked?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 15:14

Umiddelbart vil det være meget nemmere for dig at gå i gang med din egen side. På den måde lærer du mere, og det hele foregår på dansk (hvis du vælger at lave en dansk side vel og mærke).

Der er rigtig mange, der er gået i gang med denne form for sider, og der er altid plads til en til. Du kan komme i gang for noget, der ligner 45 kroner, og så en billig hosting. Hvis det er, så kan du se min video guide igennem, som jeg lavede for et godt stykke tid siden. Den er ikke helt up to date, men den kan da sætte dig i gang.

Du kan finde den her; Total Adsense Guide

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:15

Der er mange som har affiliate webshops, hvilket det teknisk set er. Du kan sagtens gøre det, men det er et større arbejde. Produkter skal smides ind, tekster skal skrives, siden skal markedsføres på den ene eller anden måde, der skal laves SEO arbejde. Meget af det lader det til du får hjælp til i form af guides via den side du har fundet, men ellers er der også meget at kunne finde ved at google de forskellige ting.

Du kan sagtens gøre det som 14 årig, ingen problemer der. Medmindre selvfølgelig de siger fra den side der af, at du skal være minimum 18 eller noget andet for at kunne tilmelde dig.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:21

Hej Kasper

Super fedt, at du overvejer at starte en webshop som 14 årig, jeg ved ikke præcist hvilket regler der gælder, men jeg ved at der er andre på din alder der allerede er i gang. Mener der er en bruger det vist hedder Mads Herlev som har en ret fed legetøjs webshop, prøv at skriv til ham, eller se hans tidligere indlæg.

Jeg syntes bare du skal springe ud i det. Det site du har fundet ser fint ud, så mit råd ville at købe adgang og suge alt den viden ud af materialet som det indeholder.

Det er tit iværksætteri bliver stoppet fordi der bruges for lang tid og for mange ressourcer på at finde den kortest og smarteste vej, der er masser som aldrig kommer i gang af den grund.

Når du har din webshop, så gælder det om ikke at give op, det er svært i starten og der er masser der skal læres. Måske går det ikke helt så godt som du havde regnet med, men her skal du bare hænge i, for at være 17 år og havde 3 års erfaring som webshop ejer og med online markedsføring, det er noget nær på optimale kort at havde på hånden.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)