Hej Aminoer Er der nogen herinde der kan pege mig i retning af et eller flere billige kurser i Indesign? De kurser jeg har fundet har kostet fra ca. kr. 6.000,- og opad og de kurser jeg kan finde er for den "fulde" pakke af Indesign - og jeg ved ikke om jeg har behov for at lære det hele til bunds lige pt. Jeg er åben for, hvis der er en her på Amino, der vil gi' mig lidt undervisning i Indesign i det mest basale. Betalingen finder vi selvfølgelig ud af. Jeg tænker noget med maks en dag, hvor vi gennemgår de tvivlsspørgsmål jeg har, så jeg er bedre rustet. Det er mest vedr. fonte og farver jeg lige nu roder lidt rundt med. Jeg sidder og udarbejder nogle plakater i A3 og A4 formart i Indesign og har brug for noget hjælp/læring for at forstå mere om hvad Indesign reelt kan hjælpe mig med. Det jeg pt. kan er selvlært via diverese tutorials på bl.a. youtube. Hilsen Karsten |
Hej Karsten,
Du kan evt. købe et månedsabonnement hos Lynda.com, de har dygtige InDesign folk til at undervise – både for begyndere og de mere øvede.
Nu ved jeg jo ikke hvad du skal bruge dine plakater til, så du skal være opmærksom på InDesign er et super værktøj til opsætning/layout af dit materiale, men ikke tager højde for dit eget kendskab til eks. prepress forståelse.
Mvh.
Torben