Mit kontorhold er meget minimalt, og samtidigt har jeg heldigvis så meget om ørerne med at passe mit egentlige arbejde, at jeg har brug for en kontorperson.
Nogen herinde som har kendskab/forslag til hvordan jeg finder sammen med en kontorperson, som gerne vil bruge nogle få timer om ugen på at styre mit mini, men nødvendige kontorhold.
Du er velkommen til at kontakte mig, så kan vi tale om, hvad det nøjagtigt efterspørger - jeg hjælper mange mindre virksomheder med deres daglige administration, bogføring og regnskab.
Mit kontorhold er meget minimalt, og samtidigt har jeg heldigvis så meget om ørerne med at passe mit egentlige arbejde, at jeg har brug for en kontorperson.
Nogen herinde som har kendskab/forslag til hvordan jeg finder sammen med en kontorperson, som gerne vil bruge nogle få timer om ugen på at styre mit mini, men nødvendige kontorhold.
Hejsa Lone!
nu ved jeg ikke lige hvad dit kontor hold skal kunne, men hvis det er så sidder jeg med unge HG/HHX elever som gerne give en hånd.
Men du er velkommen til at kontakte mig via privat besked.
Jeg er lige inde og vende i en 5min-pause, og jeg skal køre til kl. vildt sent i aften. D.v.s. jeg kommer nok ikke til at svare en masse før i aften eller i morgen - MEN - det betyder ikke at jeg er ligegyldig over for jeres svar. Det viser derimod hvorfor jeg har brug for en kontorfidus.
Du kan ansætte en fleksjobber. Det kan være helt ned til en time pr. uge. Og der er også noget med refusion allerede fra 1. sygedag.
Med fleksjobordningen har du mulighed for at få betalt mentortimer til at lære din kontordame op, hvis det er nødvendigt. Hvis din ansatte mangler et enkelt kursus for at bestride stillingen bedst muligt, så betaler kommunen det.
Med den nye fleksjobordning der trådte i kraft 1.1.13, betaler du kun for de timer den fleksjobberettigede er ansat. Derfor er det nemmere at finde en der skal ansættes på fx 6 timer. Der er med den nye ordning ikke en masse papirarbejde med kommunen.
Hvis ikke, så kan det være vi kan hjælpe. Vi hjælper virksomheder bl.a. med bogføring og diverse administrations opgaver. Hvis det er en fleksjobber du mangler, så kan vi også hjælpe dig med dette.
Se evt. disse pdf-foldere om hvilke service ydelser vi tilbyder: