Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til leverandører

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 04:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik Jensen.

Fantastisk du har mødt en person fra Nikes hovedkvarter i EU. Og du har enda et møde. 

Jeg ved ikke hvor dybe dine lommer er, og skal ikke skyde nogen ned. 

Dog bør du kikke denne artikel igennem.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2533447/Small-sports-shops-facing-closure-Nike-Adidas-say-supply-major-outlets.html

Hvis den er sand skal en forhandler af Nike - Reebok - Adidas have et salg på 225.000 Kr.

Så er der denne fra Nike`s site :

RETAIL ACCOUNT FAQs

What do I need to become an authorized Nike retailer? 
You must have a business license and a retail store front to apply. Your application will then be reviewed by marketplace and territory managers.

I want to sell Nike products online. Is the application process the same? 
At this time, Nike is not seeking new online accounts. Applications to sell Nike product on an auction site (such as eBay) will not be considered.

Jeg bliver bare lidt skeptisk, jeg ville tjekke hans navn, med Nike inden et køb.

Held og lykke.

Frank

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:57

Hej Mark,

I starten fokuserer jeg udelukkende på fodbolde, men vil ikke udelukke det på et senere tidspunkt :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 01:51

Hej Frederik

Som med alt andet må du starte i det små ja. Netop derfor har www.joinsport.dk lavet tilbud med flerstyks-priser til "små" virksomheder i starten. Til at starte med troede jeg nemlig også at jeg skulle være den store sportskonge, men blev hurtigt klogere da jeg så de svimlende priser. Tapout hedder det omtalte produkt. Det der gør tapout til et eftertragtet brand indenfor sport er at da tapout produkterne er med elesthan i sig, der gør at de fremhæve musklerne. Tapout er også en del af MMA og rigtig store i Amerika. Vil du være med til at gøre tapout til et ligeså eftertragtet brand i Danmark og resten af EU, så er det med at slå til nu.

Her er det direkte link til vores mersalghttp://joinsport.dk/shop/wholesale-36c1.html

Er der yderligere spørgsmål angående produktet, så smid en mail på: Joinsport@joinsport.dk

Med venlig hilsen

Simon Jensen

C/o Joinsport

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 07:54

Frederik Jensen:

Hej Mark,

I starten fokuserer jeg udelukkende på fodbolde, men vil ikke udelukke det på et senere tidspunkt :-)

Helt iorden. Regnede jeg også med, men tænkte da lige at jeg ville være fræk at spørge ;)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)