Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God på nettet, ja - men personlig kontakt giver topkarakter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg talte med Google i går! Denne altomfattende søgemaskine, som de fleste af os kun kender fra computer, smartphone og tablet, men som de færreste af os rigtig har talt med. Som vi ikke rigtig kender. Som selvstændig har man formentlig AdWords, dashboard osv., måske er man også oprettet på Google Maps. Men hvor mange har talt med Google?

Det har jeg! De ringede til mig igår. For at booste min jobsøgning havde jeg oprettet mig som kommunikationsrådgiver på Google Maps her på vores adresse i Charlottenlund.

Her til aften ringede så en venlig kvinde fra landekode 00353, altså Irland. Et rigtigt levende menneske, der talte dansk!

Bagefter stod det klart for mig endnu engang, hvor meget den personlige kontakt og relation betyder for god kommunikation. 5 stjerner til Google. 

Konklusion: Det kan godt være, at du og din virksomhed er god på nettet. Men er I også gode i telefonen? Her kan I virkelig skabe gode relationer og ejerskab hos jeres kunder. 

P.S. Det viste sig så, at man skulle være registreret virksomhed for at få lov at oprette sig på Google Maps - men det var OK.

http://thomastimcom.blogspot.dk/2014/02/jeg-har-talt-med-google-i-dag.html 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)