Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny e-shop - Men hvilken?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er paa vej ud i e-handelsverdenen, saa er spaekfyldt med spoergsmaal. Her kommer lidt af dem;o) 

Hvilken webshop skal jeg vaelge

Jeg har kigget paa Danaweb.dk. Deres shops er meget paene, men deres shops er meget ens synes jeg...

Jeg skal have lavet et flot site, som ikke ligner noget andet. Og der synes jeg kun dandomains shops kan vaere med. Maaske jeg ikke har set alle sammen saa har I et andet forslag til en e-shop, saa sig gerne frem?

Jeg har taenkt mig at faa grafikken lavet ude i byen. Har I nogle I kan anbefale, jeg ved at priserne generelt straekker sig fra 2.000 kr til 25.000 kr. Men kender du en som bare goer det billigt og godt saa fortael.

Har du faaet lavet en flot loesning saa giv gerne ref.

God weekend

mvh

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:58

Hej JBruhn,

Hhmm... en hurtig note fra min side... Så har jeg desværre kun hørt dårlige historier om Danaweb og deres produkter, og synes i det hele taget ikke særlig godt om dem, efter at de også engang kontaktede mig.
Det er dog kun min version af Danawebs service eller mangel på samme.

Det er farligt at få lavet grafik og shop hver for sig, det kan gå hen og blive noget rigtigt rod, med mindre man er virkelig styr på sagerne.
Men håber du finder den rette løsning, og jeg vil da holde øjne og ører åbne for om der skulle sidde nogen i mit netværk med en plan :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:13

En lille guide til standard webshop som dandomain og open source (gratis) webshops... Det kunne være en lille hjælp i opstarten... :-)

Hvis du finder en god designer, så kan du også få en rigtig flot webshop ud af standard webshops og open source ...

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:17
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)