Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med køb af (og forsendelse) af lange paprør.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et produkt i mit sortiment som jeg pt. ikke sælger da jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal fragte det.

Problemet er længden, som vil ligge i mellem 120-150cm, jeg har en Post Danmark aftale og Post Danmark siger jeg kan sende op til 220cm lange pakker uden tillæg. Spurgte også ind til om der var forskel på pakken var et rør eller firkantet da jeg har læst historier om at runde pakker ville ryge til manuel sortering og derved være dyrere, og det ville ingen forskel gøre.

Jeg har så kigget efter nogle lange paprør og sende mine produkter og det eneste rør jeg har kunne finde 160cm langt og til en pris på omkring 50kr pr stk. ex moms. Nogle der har forslag til alternativer?

Hvis du har erfaring med og sende lange ting så høre jeg gerne din erfaring, kommer produkterne frem, har røret været bukket eller oplever du andre problemer?

Mvh Kristian

Fra Frederikssund
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kristian Husk at være opmærksom på PD volumenberegningsregler. Volumenvægtberegning i kg
(1m3
= 280 kg): l x b x h (i m) x 280 kg. Så hvis røret er 150 cm og Ø20 cm så så vejer den i deres regi 1,5x0,2x0,2x280 kg = 16,8 kg. Hvis vægten for forsendelsen er under 16,8 så er det volumenberegningen der gælder. Ring hvis du vil vide mere om det eller f.eks. outsourcing af dit lager og distribution. VH/Thomas
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Røret vil ikke være mere en 8-10cm i diameter så det bør ikke have noget og sige...

Mvh Kristian

Tilmeldt 13. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. kan du prøve at kontakte Green-trio omkring de rør, de producerer dem i mange dimensioner og til fornuftige priser.

Det er vigtigt når rør skal sendes, at de er helt fyldt op så du minimerer hvor meget de kan bukke ved hård behandling.

Vh 

Jussi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)