Hej alle, Vi sidder i øjeblikket og tager stilling til hvorvidt vi skal have en professionel til at lave mere SEO på vores hjemmeside end vi selv har gjort allerede, vi arbejder med joomla og virtuemart. Vi har navngivet billeder unikke tekster på siderne uden for mange gentagelser af søgeord en del tags og metatags navngivet siderne og adresserne kan læses af søgemaskinerne Jeg er helt sikker på der er en masse vi kan kaste penge efter endnu, men hvad er virkelig relevant her, hvor kommer vi til at gøre en forskel? Vi er i smykkebranchen og konkurrencen på google er ENORM, så jeg ville aldrig kunne komme på side 1 med et ord som halskæde eller fingerring, hvor gør vi det afgørende forskel her og kommer foran eller op ved siden af resten af feltet, har leget lidt med adwords, men det er også en jungle at finde noget de andre ikke allerede har. HJÆÆLP:) En anden ting, hvor meget ændrer google egentlig i resultaterne fra bruger til bruger, hvis man er logget ind, vi oplever tit vidt forskellige resultater når vi søger præcist på det samme, hvad ved google om mig som jeg ikke selv ved? håber ekspertene træder til og hjælper mig og de andre konkurrence pressede iværksættere foran på point. |
Du bør gå i gang med linkbuilding, da indgående links har meget stor betydning for dine placeringer.
Adwords kan optimeres så du får gode placeringer, frasorterer annoncer der ikke giver salg og dermed får en god ROI.