Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO... Ja ja, jeg ved det godt, men hvad ved google egentlig om mig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi sidder i øjeblikket og tager stilling til hvorvidt vi skal have en professionel til at lave mere SEO på vores hjemmeside end vi selv har gjort allerede, vi arbejder med joomla og virtuemart

Vi har navngivet billeder

unikke tekster på siderne uden for mange gentagelser af søgeord

en del tags og metatags

navngivet siderne og adresserne kan læses af søgemaskinerne

Jeg er helt sikker på der er en masse vi kan kaste penge efter endnu, men hvad er virkelig relevant her, hvor kommer vi til at gøre en forskel? 

Vi er i smykkebranchen og konkurrencen på google er ENORM, så jeg ville aldrig kunne komme på side 1 med et ord som halskæde eller fingerring, hvor gør vi det afgørende forskel her og kommer foran eller op ved siden af resten af feltet, har leget lidt med adwords, men det er også en jungle at finde noget de andre ikke allerede har. HJÆÆLP:)

En anden ting, hvor meget ændrer google egentlig i resultaterne fra bruger til bruger, hvis man er logget ind, vi oplever tit vidt forskellige resultater når vi søger præcist på det samme, hvad ved google om mig som jeg ikke selv ved?

håber ekspertene træder til og hjælper mig og de andre konkurrence pressede iværksættere foran på point.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16

Du bør gå i gang med linkbuilding, da indgående links har meget stor betydning for dine placeringer.

Adwords kan optimeres så du får gode placeringer, frasorterer annoncer der ikke giver salg og dermed får en god ROI.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil helst undgå adwords, jeg er på udkig udelukkende efter SEO jeg kan lave på min egen hjemmeside.

Linkbuilding er helt klart noget der skal være mere fokus på for vores vedkommende, og er igang med at se lidt på Anders Saugstrup's tips til linkbuilding nu.

En anden ting jeg skriver er hvor meget ved google egentlig om mig, vi for ofte to komplet forskellige resultater på præcist det samme søgeord, hvilket jo nærmest gør det umuligt at lave en reel undersøgelse af de forbedringer man laver, hvad er din holdning til det?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 98
Fra  Absalon Skrevet kl. 10:54

Google kender dig skam...og giver forskellige resultater til dig og andre, specielt når du er logget ind på Google.

Prøv evt. dette, der giver en anonym Google søgning: http://www.semoblog.com/ungoogle

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 11:08

Der skal gerne ske noget nyt på din side løbende. Blog - skab trafik til nye blogindlæg via FB, Twitter, Pinterest, you name it. Og Amino - brug evt. et link i footer til dine debatindlæg. Bloggen er en fantastisk måde at brande sin virksomhed, skille sig ud i forhold til konkurrenter og selvfølgelig også SEO-mæssigt. Brug en ghostwriter, hvis du ikke har tid/lyst, ellers skriv selv passionerede blogindlæg om smykker.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 12:14

Men hr og fru Jensen sidder jo ikke og bruger anonyme søgninger derhjemme, jeg føler det er lidt et overset problem når man laver SEO, for jo mere google for optimeret til brugernes "fordel" jo mere ligegyldig bliver mit arbejde med SEO i traditionel forstand, sidder hr. Jensen som lastbil chauffør og søger efter motervejs "ringe" eller "ring" hele dagen og så fru Jensen kommer på en gang om ugen og søger efter en ny "ring" så tror google jo det er hr. Jensen og viser ham straks resultater omkring ring 4 i hamborg eller noget i den stil. 

Findes der en vej uden om det problem?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)