Hej Aminoer Jeg skriver til Jer med forespørgsel om i ville interesseret i et muligt sponsorat af et FAD's baskethold som skal deltage i en stor filippinsk basketball turnering den 20.-22. juni i London, hvor der vil være deltagere fra Europa samt USA og Canada, og vi vil repræsentere Danmark. Vi forestiller os en sponsorat i omegnen af DKK 5000 kr., hvorved jeres firmalogo vil fremgå op på spillernes opvarmningstrøjer og billeder mv. vil være at se på vores Facebook side. Holdet som vi sender afsted, består af de bedste dansk/fillippinske spillere der har vundet 3 år I træk I Danmark. I 2013 var holdet for første gang I udlandet I Frankfurt, hvor det blev til en flot 3. plads, samt at vinde 3-points konkurrencen og præmien for bedste uniformer. Vores Facebook hjemmeside har i dag ca 900 likes (med et potentielt reach på 249.000 brugere via vores fans) og tallet er konstant stigende.Ligesom med vores basketturnering vil vi fra London sende løbende opdateringer via Twitter/Facebook og uploade billeder af kampene i løbet af dagen samt lave fotoalbums af hele turneringen. Ved vores tur til Frankfurt basket turnering I april, havde vores albums over 10.000 unikke views, og vores statusopdateringer over weekenden havde et reach på over 3000 unikke brugere, og vi forventer som minimum den samme eksponering måske endnu større hvor nu USA og Canada er deltager. Jeg håber De vil se positivt på et muligt sponsorat, og De er naturligvis velkommen til at kontakte mig eller holdkaptjanen Marvin Medina, hvis De har spørgsmål (+45 2812 1302) eller (+45 2620 2913). Med venlig hilsen Wesley Valdez, Formand for FAD & Marvin Medina, holdkaptajn Chicken Adobo |
Søger Sponsor
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)