Jeg har en ide - og den skal gerne omsættes til virkelighed. Men hvor tager man fat? Produktudvikling, godkendelser, produktion. Jeg savner et rådgivnings firma der kan hjælpe mig på vej ....og som ikke tømmer min pengepung.
Jeg beskæftiger mig med denne type rådgivning og er nylig iværksætter - da det er vigtigt for enhver virksomhed at beskytte sine ideer så er det klart at det første skridt er at tegne en fortroligheds erklæring på den måde kan du sikre at dine ideer ikke videregives.
Jeg vil gerne bistå dig i din videre færd - og vi kan sammen finde en pris som begge kan være tilfredse med.
Hvis du interesseret kan du kontakte mig på mail her@fcic,dk eller give mig et ring på 81759400
Det drejer sig om teltproduktion. Tre telte i hver sin prisklasse, til brug på festivaler og lejre, i institutioner og et til museer og messer. Alle bygget op om den samme model. Telttypen findes, men ikke med de ændringer jeg har et ønske om at lave.
Jeg har lavet lidt arbejdet for et dansk telte firma sidste år. I denne forbindelse har jeg undersøgt market, og kender en del af telt producenter i Kina.
Jeg ved ikke hvor speciel dine telte er. Dette danske firma bygger faktisk telte selv i Danmark ved at købe delene fra Kina.
Patent & IP kan du nok få hjælpe her: http://www.dkpto.dk/